Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
Guest Connect CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80
Poznaj Guest Connect CRM
i zwiększ sprzedaż swojego hotelu!
Dowiedz się więcej

Marketing online

Pozwól się znaleźć!

Zaawansowany sposób promocji

Dopasowany indywidualnie dla każdego hotelu

W zależności od Twojego budżetu i narzędzi jakich chcesz użyć, możesz wybrać pomiędzy pakietami:

  • Standard
  • Comfort
  • Superior
  • Ultimate

Każdy pakiet pozwoli nam dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów i mierzyć efektywność kampanii, co umożliwia najlepsze wykorzystanie Państwa budżetu.

Dlaczego warto prowadzić działania z Profitroom?

Znamy specyfikę branży

Mamy wspólny cel i rozumiemy Twój sposób działania

Od 9 lat prowadzimy kampanie wyłącznie dla hoteli i sieci hotelowych. Mamy doświadczenie w promowaniu ofert i pakietów pobytowych. Kampanię marketingową dopasowujemy dla każdego klienta indywidalnie i optymalizujemy ją pod bieżące trendy. Wiemy jak generować dodatkowe rezerwacje i zyski! Simply more bookings !

Optymalizujemy sprzedaż

Tworzymy spójne strategie marketingowe

Ze względu na specyfikę branży turystycznej: zmienne sezony, wyprzedzenia rezerwacji, długi proces zakupowy, wiemy jak ważny jest plan działania, który te zmienne uwzględnia.

Mierzymy i raportujemy

Analizujemy skuteczność kampanii

Jeżeli używasz naszego systemu rezerwacyjnego Upper BE jesteśmy w stanie dokładnie mierzyć konwersję jaką przyniosła kampania. Postaw na twarde dane! Jeżeli nie, nic straconego! Zawsze szczegółowo analizujemy dane i wyciągamy wnioski z kampanii. Dzięki czemu Twoje reklamy są jeszcze bardziej skuteczne i docierają do potencjalnych klientów.

Proponowane typy promocji

Reklama w Metasearch - Google Hotel Ads

W Polsce dostępne tylko z Profitroom

  • Wyświetlaj reklamę i umożliwiaj rezerwację bezpośrednio z wyszukiwarki Google (w mapach lub wizytówce Google)
  • Sprzedawaj bezpośrednio i ogranicz koszt OTA
  • Wyprzedź konkurentów, którzy jeszcze nie mają Hotel Ad
  • Profitroom zarządza kampanią i dba o stały przesył cen i dostępności, obslugę rezerwacji
  • Rozliczaj się w modelu CPC, gdzie średnia stawka za kliknięcie to 0,8$, a maksymalna 1,5$

Reklama w Metasearch - Trivago

Wykorzystaj zasięg serwisu i sprzedawaj bezpośrednio przez Trivago!

  • Ograniczenie kosztu pośredników
    Sprzedawaj bezpośrednio i ogranicz koszt pozyskiwania rezerwacji przez OTA.
  • Więcej ruchu, więcej rezerwacji
    Wyświetlaj dostosowane reklamy w wyszukiwarce i pozyskuj wartościowych odbiorców.
  • Przewaga konkurencyjna
    Wyprzedź konkurentów, którzy jeszcze nie mają aktywnych kampanii w Trivago.
  • Automatyzacja działania
    Zarządzamy kampaniami, a ceny, dostępność i cały kontent pobierane są automatycznie.
  • Pełna transparentność wyników kampanii
    Rozliczaj się w modelu CPC, Ty decydujesz ile zainwestujesz w kampanie.

Ochrona marki

Absolutne minimum dla silnej marki hotelu

Polega na wyświetlaniu reklamy hotelu w Google na frazy brandingowe typu "hotel Profitroom" ponad wynikami dla pośredników OTA, którzy niejako “żerują” na marce hotelu. Ta forma reklamy konwertuje najlepiej, ponieważ skupia uwagę osób już znających markę danego hotelu. W wyniku tej kampanii można oczekiwać wzrostu ilości rezerwacji bezpośrednich, dzięki czemu hotel zaoszczędzi nawet do 15% na prowizjach od rezerwacji.

AdWords w wyszukiwarce

Linki sponsorowane w Google

Zyskujesz natychmiastowy efekt w postaci zwiększonego ruchu na stronie:

  • Twój obiekt staje się widoczny na 1 stronie wyszukiwarki.
  • Reklamujesz się dokładnie tak, jak chcesz i możesz to w każdej chwili zmodyfikować.
  • Inwestujesz tylko tyle, ile chcesz i tak jak chcesz.
  • Posiadasz możliwość pełnej analizy efektów działań.

Reklama YouTube

Inspiruj swoich klientów

  • Druga najpopularniejsza wyszukiwarka w sieci.
  • Wzmocnienie wizerunku.
  • Ponad 16,2 mln użytkowników w Polsce.
  • Reklama instream jest odtwarzana przed filmem, w trakcie i po jego zakończeniu.

Reklama banerowa

Pokaż swoją markę

Dlaczego warto wyświetlać reklamę hotelu w sieci reklamowej Google?

  • Wysoka skuteczność w odniesieniu do kosztów.
  • Darmowe wyświetlenia banerów w całej sieci reklamowej.
  • Możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.
  • Samodzielne ustalanie wysokości budżetu reklamowego.
  • Odpowiedź na popyt i kreowanie nowych potrzeb klientów.

Facebook

Reklamuj się tam, gdzie są Twoi klienci

  • Możliwość ścisłego targetowania.
  • Wykorzystanie jednego z najpopularniejszych kanałów.
  • Dotarcie do klientów, którzy odwiedzili naszą stronę.
  • Atrakcyjne wizualnie reklamy z wykoszystaniem m.in. karuzeli ofert, pokazów slajdów, filmów.

Reklama w Metasearch - TripAdvisor

Skuteczne narzędzie rezerwacji z metasearchy

  • Pozyskiwanie gości z przeglądających profil hotelu na portalu TripAdvisor.com.
  • Kampanie w TripAdvisor kierują bezpośrednio do systemu rezerwacyjnego hotelu.
  • Reklama będzie wyświetlana tylko w przypadku dostępnosci pokoi na wskazany termin.
  • Płacisz tylko, jeżeli użytkownik kliknie w reklamę.

Remarketing

Reklama w wersji graficznej wyświetlana w sieci reklamowej Google potencjalnym klientom, którzy byli wcześniej na stronie hotelu. Dzięki niej możliwe jest:

  • Wzmocnienie efektów wszystkich kampanii reklamowych.
  • Zwiększenie wzrostu z inwestycji w marketing.
  • Zwiększenie ruchu powracającego na stronę.
  • Ponowne dotarcie do osób, które odwiedziły stronę Hotelu.

Uzupełniające formy reklamy AdWords

GSP

Reklama w skrzynce Gmail

  • Dotarcie do szerokiego grona odbiorców przy zachowaniu niskich kosztów.
  • Kampania może mieć charakter brandingowy lub sprzedażowy.
  • Kierowanie według słów kluczowych, pojawiających się w wiadomościach mailowych użytkowników Gmaila.
  • Dotarcie na bazie list adresów mailowych do wybranych grup, np. gości Premium.

RLSA

Kampania remarketingu w wyszukiwarce

  • Pozwala dotrzeć do odpowiednich odbiorców ze sprecyzowanym komunikatem.
  • Dotarcie do użytkowników w momencie, gdy szukają konkretnej oferty, odzyskiwanie ruchu.
  • Lepsza widoczność reklam w wyszukiwarce.
  • Zwiększenie zasięgu kampanii.

SNDS

Reklama w sieci wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową

  • Twoje reklamy mogą wyświetlać się gdy użytkownicy wyszukują hasła w Google odpowiadające Twoim słowom kluczowym.
  • Synergia dwóch kanałów komunikacji.
  • Zwiększenie zasięgu prowadzonej kampanii.
  • Bardziej precyzyjne kierowanie reklam w sieci reklamowej wyższe współczynniki CTR i ROI.

... i inne nowe formy reklamy wprowadzane przez Google.

Doświadczeni specjaliści

Od 9 lat współtworzymy silne marki hotelarskie. W tym czasie pozyskaliśmy ogromne doświadczenie, dzięki któremu jesteśmy w stanie skutecznie dobierać narzędzia sprzedażowe i marketingowe do specyfiki danego obiektu.

Milena Kurek, Certyfikowany specjalista Google Analytics i Google Adwords
Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
Guest Connect CRM
facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij