Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80
Poznaj Profitroom CRM
i zwiększ sprzedaż swojego hotelu!
Dowiedz się więcej

Hotel Ads?

Reklama dedykowana branży hotelarskiej

Google Hotel Ads to oficjalna nazwa produktu definiowanego jako rozwiązanie dedykowane obiektom z branży hotelarskiej pozwalające reklamować się bezpośrednio w usługach Google. Mowa tutaj o promocji w wynikach wyszukiwania, mapach i wizytówkach, na wszystkich urządzeniach i we wszystkich wariantach tych usług.

Hotel Ads dostarcza ruch na stronę internetową i zapewnia większą liczbę rezerwacji poprzez powiązany z nią system rezerwacyjny. Reklama ta jest kierowana do odbiorców w momencie, w którym są gotowi do zakupu. Wyświetla się tylko wtedy, gdy na dany termin pobytu nie ma komunikatu o braku dostępności, więc użytkownicy nie wykorzystują budżetu kampanii, kiedy nie będzie możliwe dokonanie rezerwacji.

Profitroom jedynym partnerem

Jesteśmy jedynym w Polsce oficjalnym partnerem Google Hotel Ads! We wrześniu 2015 uzyskaliśmy status oficjalnego partnera Google w zakresie reklamy dedykowanej hotelarzom. Od tego momentu Profitroom Booking Engine jest w pełni zintegrowany i dostosowany do skutecznych działań marketingowych w tym obszarze.

Milena Kurek, Account Manager

Korzyści

Zalety Google Ads dla hoteli

  • WIĘCEJ RUCHU, WIĘCEJ REZERWACJI
    Wyświetlaj dostosowaną reklamę w usługach Google i pozyskuj wartościowych odbiorców.
  • OGRANICZENIE KOSZTU POŚREDNIKÓW
    Sprzedawaj bezpośrednio i ogranicz koszt OTA.
  • PRZEWAGA KONKURENCYJNA
    Wyprzedź konkurentów, którzy jeszcze nie mają Hotel Ads.
  • AUTOMATYZACJA DZIAŁANIA
    Profitroom zarządza kampanią, a ceny, dostępność i cały content pobierane są automatycznie.
  • NIEDROGA FORMA REKLAMY
    Rozliczaj się w modelu CPC, gdzie średnia stawka za kliknięcie to 0,8$, a maksymalna 1,5$.

Wsparcie sprzedaży bezpośredniej

Dzięki korzystaniu z Google Hotel Ads wiele obiektów hotelarskich osiąga zauważalne wzrosty sprzedaży bezpośredniej. Przekierowują one ruch z usług Google wprost do swojego systemu rezerwacyjnego, gdzie mogą efektywnie go konwertować. W ten sposób ograniczane są koszty pośredników i zwiększana świadomość marki.

Marek Kaczmarek, Product Marketing Manager

Wizualizacja formatu reklamy

Jak wyświetla się reklama Hotel Ads od Profitroom?

Wyniki organiczne

widok wizytówki w wyszukiwarce

Możliwość rezerwacji bezpośredniej w formie przycisku dodatkowo opisanego jako "Oficjalna strona hotelu" pojawia się w sekcji "Zarezerwuj pokój".

Już z widoku wizytówki użytkownik może przejść wprost do systemu rezerwacji online, co bardzo upraszcza jego ścieżkę do zakupu.

Urządzenia mobilne

pierwszy ekran użytkownika

Wyniki powiązane z Google Hotel Ads zajmują dużą część pierwszego ekranu, który widzi użytkownik po wpisaniu frazy powiązanej z pobytem w hotelu lub apartamencie. Są oznaczone na mapie, a ich dokładne przedstawienie znajduje się poniżej.

W erze urządzeń mobilnych warto wykorzystać tę szansę dotarcia do użytkownika, który na swoim pierwszym ekranie widzi tylko wyniki powiązane z AdWords i Hotel Ads.

Mapy Google

wyszukiwanie obiektu na mapie

Coraz częściej obserwujemy sytuację, w której użytkownik szuka hotelu lub apartamentu tylko w interesującej go lokalizacji. Korzysta wtedy z Map Google i nierzadko przegląda zamieszczone tam oferty.

Google Hotel Ads daje możliwość wyświetlania użytkownikowi oferty, podczas gdy przegląda on mapy, co może przekonać go do podjęcia ostatecznej decyzji zakupowej.

Jak rozpocząć działania?

Możesz to zrobić łatwo i szybko!

  • Nie musisz podpisywać umowy - opłacenie usługi w zupełności wystarczy do aktywacji reklamy
  • Podłączony Profitroom Booking Engine to konieczność - w ten sposób przesyłamy dane i szczegóły ofert do Google
  • Niezwłocznie aktywujemy reklamę, gdy tylko otrzymamy wpłatę, Twoja reklama zacznie się wyświetlać
  • Prowadzimy i optymalizujemy kampanię, a Ty śledzisz ją w Google Analytics
  • Raportujemy wyniki i omawiamy z Tobą przebieg kampanii

Google Hotel Ads to usługa, której w tym momencie żaden obiekt nie może wykorzystywać samodzielnie. Zintegrowani partnerzy, tacy jak Profitroom, prowadzą dla klienta całość działań posługując się jednym, zbiorczym panelem.

Pozycja w wynikach reklamy zależy od dwóch czynników: stawki CPC (w tym modelu jest rozliczana) i (w uproszczeniu) wyniku jakości reklamy, na którą składa się przede wszystkim stawka za pobyt w danym terminie.

Profitroom jest w stanie konfigurować maksymalną stawkę za kliknięcie na dwa sposoby: wybierając procent od całkowitej wartości rezerwacji lub ustawiając stałą stawkę za kliknięcie dla każdej pokojonocy, którą zainteresowany jest użytkownik. 

Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij