Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Poznaj Profitroom CRM
i zwiększ sprzedaż swojego hotelu!
Dowiedz się więcej

Formy reklamy

Wiele sieci marketingowych

Stosowanie różnych form reklamy zapewnia możliwość docierania do wielu nowych odbiorców, którzy poszukują hotelu. Nie czekaj i rozpocznij skuteczną promocję popartą wysoką konwersją.

Google Adwords

Kampania po słowach kluczowych umożliwia dotarcie wyłącznie do użytkowników, którzy szukają obiektu, ofert i usług w danym regionie w realnym czasie. Reklamy Hotelu wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google po wpisaniu określonych słów kluczowych. Jest to jedna z najbardziej skutecznych form reklamy z tego względu, iż z ofertą trafiamy do osób poszukujących usług w danym momencie.

Youtube

YouTube.pl jest drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w sieci. Korzysta z niej ponad 16,2 mln użytkowników w Polsce. Wyświetlanie reklamy Hotelu w postaci krótkiego filmu video wzmocni wizerunek marki i pozwoli zobrazować pobyt. Kampania ta daje również świetne możliwości targetowania grupy odbiorców. Reklama video wyświetla się w wynikach wyszukiwania youtube lub jest odtwarzana przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu.

Facebook Ads

Facebook jest zdecydowanie jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych. Kampanie reklamowe Facebook Ads umożliwiają bardzo szczegółowe targetowanie pod względem demografii, zainteresowań i aktywności w mediach społecznościowych. Reklamy są bardzo atrakcyjne wizualnie: Hotel może udostępniać karuzele ofert i wybranych promocji, pokazy slajdów, a także filmy. Jest to stosunkowo tania forma reklamy w odniesieniu do zasięgu jaki można uzyskać.

Google Hotel Ads

Google Hotel Ads to możliwość szybkiej rezerwacji online. Link do systemu rezerwacji bezpośredniej jest widoczny w mapach i wizytówce Google. Reklama ta jest kierowana do odbiorców w momencie, w którym są gotowi do zakupu. Wyświetla się tylko wtedy, gdy na dany termin pobytu nie ma komunikatu o braku dostępności, więc użytkownicy nie wykorzystują budżetu kampanii, kiedy nie będzie możliwe dokonanie rezerwacji.

Kampanie Trivago

Trivago to metawyszukiwarka ofert hoteli. Strona porównuje ponad milion obiektów, a miesięcznie odwiedza ją około 80 milionów użytkowników. Jako jedyny w Polsce, Profitroom umożliwia bezpośrednie połączenie portalu Trivago z systemem rezerwacji ze strony www Hotelu. Prezentacja własnej oferty cenowej wśród cen pośredników pozwala na efektywne kierowanie klienta do strony hotelu w celu dokonania rezerwacji bezpośredniej.

Kampanie TripAdvisor

To największy na świecie agregator opinii. Zawiera ponad 50 milionów recenzji i opinii od użytkowników na temat obiektów turystycznych, linii lotniczych, atrakcji i restauracji. Tripadvisor daje także możliwość dokonania rezerwacji w wybranym obiekcie. Możliwe są dwie formy promocji obiektu: poprzez reklamę CPC lub na stałym % w zależności od potrzeb. Profitroom jako Partner umożliwia automatyczny przesył cen i dostępności obiektu, dzięki czemu możliwa jest rezerwacja bezpośrednia z poziomu portalu.

Porozmawiajmy o formach reklamy dla Twojego hotelu
Zostaw swoje dane - oddzwonimy w ciągu 24h
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
Zapytanie ofertowe

* pola wymagane

facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij