Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Poznaj Profitroom CRM
i zwiększ sprzedaż swojego hotelu!
Dowiedz się więcej

Formy reklamy Marketing internetowy dla hoteli

Porozmawiaj z ekspertem

Wiele sieci marketingowych

Stosowanie różnych form reklamy zapewnia możliwość docierania do wielu nowych odbiorców, którzy poszukują hotelu. Nie czekaj i rozpocznij skuteczną promocję popartą wysoką konwersją.

Google Adwords

Kampania po słowach kluczowych umożliwia dotarcie wyłącznie do użytkowników, którzy szukają obiektu, ofert i usług w danym regionie w realnym czasie. Reklamy Hotelu wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google po wpisaniu określonych słów kluczowych. Jest to jedna z najbardziej skutecznych form reklamy z tego względu, iż z ofertą trafiamy do osób poszukujących usług w danym momencie.

Youtube

YouTube.pl jest drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w sieci. Korzysta z niej ponad 16,2 mln użytkowników w Polsce. Wyświetlanie reklamy Hotelu w postaci krótkiego filmu video wzmocni wizerunek marki i pozwoli zobrazować pobyt. Kampania ta daje również świetne możliwości targetowania grupy odbiorców. Reklama video wyświetla się w wynikach wyszukiwania youtube lub jest odtwarzana przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu.

Facebook Ads

Facebook jest zdecydowanie jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych. Kampanie reklamowe Facebook Ads umożliwiają bardzo szczegółowe targetowanie pod względem demografii, zainteresowań i aktywności w mediach społecznościowych. Reklamy są bardzo atrakcyjne wizualnie: Hotel może udostępniać karuzele ofert i wybranych promocji, pokazy slajdów, a także filmy. Jest to stosunkowo tania forma reklamy w odniesieniu do zasięgu jaki można uzyskać.

Poznaj ofertę

Google Hotel Ads

Google Hotel Ads to możliwość szybkiej rezerwacji online. Link do systemu rezerwacji bezpośredniej jest widoczny w mapach i wizytówce Google. Reklama ta jest kierowana do odbiorców w momencie, w którym są gotowi do zakupu. Wyświetla się tylko wtedy, gdy na dany termin pobytu nie ma komunikatu o braku dostępności, więc użytkownicy nie wykorzystują budżetu kampanii, kiedy nie będzie możliwe dokonanie rezerwacji.

Kampanie Trivago

Trivago to metawyszukiwarka ofert hoteli. Strona porównuje ponad milion obiektów, a miesięcznie odwiedza ją około 80 milionów użytkowników. Jako jedyny w Polsce, Profitroom umożliwia bezpośrednie połączenie portalu Trivago z systemem rezerwacji ze strony www Hotelu. Prezentacja własnej oferty cenowej wśród cen pośredników pozwala na efektywne kierowanie klienta do strony hotelu w celu dokonania rezerwacji bezpośredniej.

Kampanie TripAdvisor

To największy na świecie agregator opinii. Zawiera ponad 50 milionów recenzji i opinii od użytkowników na temat obiektów turystycznych, linii lotniczych, atrakcji i restauracji. Tripadvisor daje także możliwość dokonania rezerwacji w wybranym obiekcie. Możliwe są dwie formy promocji obiektu: poprzez reklamę CPC lub na stałym % w zależności od potrzeb. Profitroom jako Partner umożliwia automatyczny przesył cen i dostępności obiektu, dzięki czemu możliwa jest rezerwacja bezpośrednia z poziomu portalu.

Remarketing

Wzmacnianie marki hotelu polega przede wszystkim na jego reklamie w sieci. Ważnym elementem podczas planowania promocji online jest docieranie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę www. Aktywna reklama remarketingowa podążająca za osobami, które opuściły witrynę hotelu, gwarantuje wzrost osób powracających na stronę, co przekłada się na liczbę rezerwacji bezpośrednich.

Reklama w Gmail

Gmail to najpopularniejsza skrzynka pocztowa na świecie, z której korzysta ponad miliard użytkowników. Reklama w Gmail pozwala na docieranie do szerokiego grona odbiorców przy zachowaniu niskich kosztów. Kampania może mieć na celu zwiększenie sprzedaży lub wzmocnienie marki hotelu. Dodatkową zaletą jest możliwość kierowania według słów kluczowych, pojawiających się w wiadomościach mailowych użytkowników.

Porozmawiajmy o formach reklamy dla Twojego hotelu
Zostaw swoje dane - oddzwonimy w ciągu 24h
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
Zapytanie ofertowe

* pola wymagane

facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij