Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
Guest Connect CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli

Guest Connect CRM to unikalny na światową skalę system w pełni dedykowany branży hotelarskiej. Od teraz hotelarze będą mogli jeszcze skuteczniej sprzedawać pokoje i dodatkowo nawiązywać długotrwałe relacje z Gośćmi. System jest w pełni zintegrowany z platformą Suite Profitroom.

Rozwiązanie dedykowane Hotelarzom

Guest Connect CRM to więcej niż CRM dla hoteli. Jest to doskonała platforma automatyzująca sprzedaż i marketing, która błyskawicznie zwiększa możliwości Twojego zespołu i pozwala Ci mierzyć jego efektywność.

Waldemar, R&D Director w Profitroom

Przedsprzedaż systemu LIMITOWANA

Korzystaj z narzędzia jako pierwszy!

Zapraszamy do udziału w naszym wyjątkowym programie przedsprzedażowym. Będziesz mógł w pełni korzystać z wersji pre-release i przez następny rok otrzymywać bezpłatne aktualizacje systemu. Podziel się z nami opinią o produkcie, Twój głos jest dla nas ważny.

Baza danych Gości

Guest Connect CRM pobiera dane z wielu różnych źródeł i je porządkuje

Profil Gościa

Guest Connect CRM uporządkuje dane Twoich Gości w jednym miejscu. Od teraz będziesz miał kontakt do wszystkich w Guest Connect CRM, nie ważne czy zadzwonili do hotelu, wysłali maila, dokonali rezerwacji online przez Twoją stronę czy OTAs. Zarządzanie sprzedażą i marketingiem stanie się o wiele łatwiejsze.

Możliwości

Rozwiązanie, którego jeszcze nie było

Możesz tworzyć i wysyłać drogą mailową profesjonalnie wyglądające oferty pobytowe. Dzięki pełnej integracji systemu z Upper Booking Engine możesz tworzyć i wysyłać spersonalizowane ofert pobytowe i wyceny oraz tworzyć rezerwacje wstępne. Guest Connect CRM oprócz obsługi Gości indywidualnych pozwala również obsługiwać proces wycen pobytów grupowych. Dzięki automatycznemu procesowi tworzenia wiadomości wysłanie oferty do potencjalnego Gościa zajmuje mniej niż minutę, oszczędzając cenny czas pracowników hotelu.

Przebieg sprzedaży

Automatyzacja i skuteczność

Guest Connect CRM automatyzuje proces sprzedazy i pomaga personelowi w finalizowaniu rezerwacji. System na bieżąco monitoruje cały proces i potrafi automatycznie wysyłać spersonalizowane przypomnienia o ofercie w imieniu pracowników hotelu.

Automatyzacja komunikacji

Dopasowane i skuteczne komunikaty

Guest Connect CRM posiada moduł komunikacyjny, który może automatycznie wysyłać personalizowalne wiadomości bazując na zdarzeniach zarejestrowanych w ich profilach. Wiadomości te wspierają moduły sprzedażowe, oraz obsługują rezerwacje dokonane za pomocą systemu rezerwacyjnego i Channel Managera.

Automatyzacja sprzedaży

Sprawdź jak Guest Connect CRM ułatwia proces sprzedaży

Dlaczego warto?

Co wyróżnia system Guest Connect CRM?

Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
Guest Connect CRM
facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij