Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
Profitroom Booking Engine
Profitroom Channel Manager
Profitroom Websites
Profitroom Marketing Services
Social WiFi
Profitroom CRM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80
Poznaj Profitroom CRM
i zwiększ sprzedaż swojego hotelu!
Dowiedz się więcej

Hotel zakotwiczony w historii

dla Hotel St. Bruno

Mazury to kraina tysiąca jezior, żeglarstwa i szant. W jednym z mazurskich miast znajduje się stary krzyżacki zamek, który został zaadaptowany na hotel - Hotel St. Bruno w Giżycku.

Hotel łączy w sobie wyjątkowość zabytkowego miejsca z niezwykłą precyzją nowoczesnego projektowania i nowych światowych trendów. Czas poznać hotel zakotwiczony w 700-letniej historii.

Hotel z charakterem

W sercu Mazur

Czterogwiazdkowy obiekt butikowy z północnej Polski posiada wnętrza utrzymane w niepowtarzalnym klimacie lat 20-tych ubiegłego wieku. Hotelowi Goście mają również świetną okazję skorzystać z noclegu w zabytkowym zamku i przenieść się w czasie. Wyróżnikiem St. Bruno jest również jego położenie w samym sercu Mazur i w mieście, które nazywane jest stolicą polskiego żeglarstwa. W Giżycku można również wypocząć nad jeziorami Niegocin czy Kisajno, zobaczyć twierdzę Boyen, czy jedyny czynny most obrotowy na Kanale Łuczańskim z XIX wieku.

Jak pomogliśmy

Nasz zespół przed przystąpieniem do prac nad nową stroną obiektu stanął przed wyzwaniem przedstawienia wyjątkowości obiektu. Musieliśmy nawiązać stylem graficznym do wystroju wnętrz i czytelnie rozdzielić ofertę hotelową dla biznesu i klienta indywidualnego.

Wyzwania:

  • nawiązanie do lat 20-tych XX wieku
    w stylistyce graficznej, podkreślone detalami i ozdobnymi obramowaniami treści
  • zastosowanie cytatów Coco Chanel
  • kolorystyka złota, bieli i czerni
    w tym zmiana kolorystyki logotypu,
  • czysty, minimalistyczny design
    oparty na dużym kontraście i subtelnym tonowaniu kolorystyki zdjęć,
  • skromna elegancja strony
    ma na celu budowanie wizerunku marki premium
  • wyraźnie widoczny panel rezerwacyjny
    "podąża" za użytkownikiem wraz z przewijaniem strony

 

Rozwiązania:

  • subtelne animacje na buttonach
  • efekt “kolorowania” zdjęć
    przy przewijaniu podstron
  • widoki 360 pokoi i sal konferencyjnych
    na mobile sterowane za pomocą żyroskopu - efekt WOW stworzony z myślą o użytkownikach smartfonów

Technologia:

  • najnowsze wersje technologii
    HTML5, CSS3, Java Script
  • stworzona w technice RWD
    wygląd i układ strony automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna urządzenia mobilnego

Zobacz stronę na hotelstbruno.pl

facebook
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij