OPINIE KLIENTÓW - jak dzięki nim zwiększyć obłożenie w obiekcie
18.07.2017 Izabela Jaśkowiak, Revenue Specialist
OPINIE KLIENTÓW - jak dzięki nim zwiększyć obłożenie w obiekcie

Sezon wakacyjny i czas wzmożonych wyjazdów rozpoczął się. Dla hoteli to czas intensywnej pracy związanej z obsługą gości. Jednocześnie to możliwość zebrania licznych opinii od osób korzystających z usług obiektu oraz na pozyskanie lojalnościowych gości.

Jak zdobyć pozytywne opinie od gości?
Jak zdobyć pozytywne opinie od gości?
18.07.2017 Izabela Jaśkowiak, Revenue Specialist
4 krótkie wskazówki jak stworzyć dobry pakiet pobytowy
4 krótkie wskazówki jak stworzyć dobry pakiet pobytowy
18.05.2017 Karolina Dziedzic, Senior Revenue Manager
Nocleg z obiadokolacją - oferty HB coraz bardziej popularne wśród Gości
Nocleg z obiadokolacją - oferty HB coraz bardziej popularne wśród Gości
17.05.2017 Sara Antoszewicz, Revenue Manager
Jakie możliwości dają nam artykuły?
Jakie możliwości dają nam artykuły?
17.05.2017 Sara Antoszewicz, Revenue Manager
Pogoda nie sprzyja sprzedaży. Duże zmiany w trendach rezerwacji pakietów wakacyjnych na lato 2017 w polskich hotelach
Pogoda nie sprzyja sprzedaży. Duże zmiany w trendach rezerwacji pakietów wakacyjnych na lato 2017 w polskich hotelach
10.05.2017 Profitroom Revenue Managament Team
Jeden prosty krok do zwiększenia sprzedaży pakietów sezonowych
Jeden prosty krok do zwiększenia sprzedaży pakietów sezonowych
28.03.2017 Karolina Dziedzic, Senior Revenue Manager
Czy zarezerwowałbyś nocleg w swoim obiekcie?
Czy zarezerwowałbyś nocleg w swoim obiekcie?
06.06.2016 Izabela Jaśkowiak, Account Manager
Channel Manager - proste i szybkie zarządzanie kanałami sprzedaży hotelu
Channel Manager - proste i szybkie zarządzanie kanałami sprzedaży hotelu
01.06.2016 Krzysztof Łazarski, Product Owner
Prezentacja ofert a ich sprzedaż
Prezentacja ofert a ich sprzedaż
12.05.2016 Karolina Dziedzic, Revenue Manger
Dlaczego niezależne marki wygrywają z hotelami sieciowymi? - 5 powodów wg Patrica Goddarda
Dlaczego niezależne marki wygrywają z hotelami sieciowymi? - 5 powodów wg Patrica Goddarda
09.05.2016 Małgorzata Skibińska, Profitroom
Przyjazdy obcokrajowców do Polski w 2015, czyli kto odwiedził nasze hotele
Przyjazdy obcokrajowców do Polski w 2015, czyli kto odwiedził nasze hotele
24.03.2016 Monika Bandysz
Poznaj gości z zagranicy. Część 4: Sąsiedzi ze Wschodu.
Poznaj gości z zagranicy. Część 4: Sąsiedzi ze Wschodu.
17.03.2016
Poznaj gości z zagranicy. Część 3: Wydatki odwiedzających jednodniowych.
Poznaj gości z zagranicy. Część 3: Wydatki odwiedzających jednodniowych.
25.02.2016
Customized experience zdominuje hasło customer experience
Customized experience zdominuje hasło customer experience
24.02.2016 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Poznaj gości z zagranicy. Część 2: Na co wydają podróżni?
Poznaj gości z zagranicy. Część 2: Na co wydają podróżni?
22.02.2016
Ekspansja marek klienckich metasearch
Ekspansja marek klienckich metasearch
17.02.2016 Monika Bandysz, Head of International Market
Poznaj gości z zagranicy. Część 1: Kto odwiedził Polskę?
Poznaj gości z zagranicy. Część 1: Kto odwiedził Polskę?
11.02.2016
Turyści zagraniczni będą wybierać Polskę
Turyści zagraniczni będą wybierać Polskę
09.02.2016 Monika Bandysz, Head of International Market