Hotelarska Wielkanoc 2019 w liczbach
17.04.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Hotelarska Wielkanoc 2019 w liczbach

W tym roku Wielkanoc cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jakie odnotowaliśmy ciekawe dane dotyczące wartości rezerwacji czy długości pobytu, i dowiedz się, jak wykorzystać ten trend.

Wielkanoc i majówka - ostatnie przygotowania
Wielkanoc i majówka - ostatnie przygotowania
21.03.2019 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
Wykorzystaj w pełni raporty Profitroom Suite i zwiększ liczbę rezerwacji wśród gości zagranicznych
Wykorzystaj w pełni raporty Profitroom Suite i zwiększ liczbę rezerwacji wśród gości zagranicznych
12.03.2019 Daniel Porębski, Product Owner
Bleisure - nowy segment gościa, nowe szanse sprzedażowe
Bleisure - nowy segment gościa, nowe szanse sprzedażowe
05.03.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Czas na Lato first minute 2019
Czas na Lato first minute 2019
14.01.2019 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa
Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa
17.12.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist i Marika Kachelska, Marketing Team Leader
Najlepszy prezent pod choinkę? Voucher dostępny w Twoim hotelu!
Najlepszy prezent pod choinkę? Voucher dostępny w Twoim hotelu!
27.11.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Black Friday i Cyber Monday - tak to robią hotelarze
Black Friday i Cyber Monday - tak to robią hotelarze
23.11.2018 Sara Antoszewicz, Revenue specialist
Współczynnik konwersji na poziomie 12,94% - poznaj tajemnicę sukcesu Port Lympne Hotel & Reserve
Współczynnik konwersji na poziomie 12,94% - poznaj tajemnicę sukcesu Port Lympne Hotel & Reserve
14.11.2018 Sam Williams, Revenue manager
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
06.09.2018 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
25.07.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
12.04.2018 Karolina Dziedzic
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
28.03.2018 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Jak obniżyć koszty zarządzania wieloma kanałami sprzedaży hotelu?
Jak obniżyć koszty zarządzania wieloma kanałami sprzedaży hotelu?
15.02.2018 Joanna Kulesza, Revenue Specialist
Trendy 2018 | Zintegrowany czynnik sukcesu
Trendy 2018 | Zintegrowany czynnik sukcesu
13.02.2018 Joanna Kulesza, Revenue Specialist
Zarządzanie kalendarzami cen i dostępności w Profitroom Channel Manager. Trzy triki, których prawdopodobnie nie znałeś.
Zarządzanie kalendarzami cen i dostępności w Profitroom Channel Manager. Trzy triki, których prawdopodobnie nie znałeś.
26.01.2018 Mateusz Rodowski, Product Owner
OPINIE KLIENTÓW - jak dzięki nim zwiększyć obłożenie w obiekcie
OPINIE KLIENTÓW - jak dzięki nim zwiększyć obłożenie w obiekcie
18.07.2017 Izabela Jaśkowiak, Revenue Specialist
4 krótkie wskazówki jak stworzyć dobry pakiet pobytowy
4 krótkie wskazówki jak stworzyć dobry pakiet pobytowy
18.05.2017 Karolina Dziedzic, Senior Revenue Manager
Nocleg z obiadokolacją - oferty HB coraz bardziej popularne wśród Gości
Nocleg z obiadokolacją - oferty HB coraz bardziej popularne wśród Gości
17.05.2017 Sara Antoszewicz, Revenue Manager