Wysoka pozycja w porównywarkach hotelowych - magnes na gości
10.06.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Wysoka pozycja w porównywarkach hotelowych - magnes na gości

Twoi potencjalni goście mają w czym wybierać i jednocześnie brakuje im czasu na długie wertowanie ofert. Dlatego powinieneś zrobić wszystko, by szybko wpaść im w oko w wyszukiwarkach hotelowych. Dowiedz się, jak to zrobić.

7 sposobów na politykę anulacyjną w hotelu
7 sposobów na politykę anulacyjną w hotelu
31.05.2019 Sara Antoszewicz, Senior Revenue Specialist
Poznaj tajemnicę skutecznego mailingu
Poznaj tajemnicę skutecznego mailingu
10.05.2019 Sara Antoszewicz, Senior Revenue Specialist
Majówka w hotelu 2019 - ciekawe dane i garść porad
Majówka w hotelu 2019 - ciekawe dane i garść porad
24.04.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Hotelarska Wielkanoc 2019 w liczbach
Hotelarska Wielkanoc 2019 w liczbach
17.04.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Wielkanoc i majówka - ostatnie przygotowania
Wielkanoc i majówka - ostatnie przygotowania
21.03.2019 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
Wykorzystaj w pełni raporty Profitroom Suite i zwiększ liczbę rezerwacji wśród gości zagranicznych
Wykorzystaj w pełni raporty Profitroom Suite i zwiększ liczbę rezerwacji wśród gości zagranicznych
12.03.2019 Daniel Porębski, Product Owner
Bleisure - nowy segment gościa, nowe szanse sprzedażowe
Bleisure - nowy segment gościa, nowe szanse sprzedażowe
05.03.2019 Izabela Jaśkowiak, Revenue Manager
Czas na Lato first minute 2019
Czas na Lato first minute 2019
14.01.2019 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa
Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa
17.12.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist i Marika Kachelska, Marketing Team Leader
Najlepszy prezent pod choinkę? Voucher dostępny w Twoim hotelu!
Najlepszy prezent pod choinkę? Voucher dostępny w Twoim hotelu!
27.11.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Black Friday i Cyber Monday - tak to robią hotelarze
Black Friday i Cyber Monday - tak to robią hotelarze
23.11.2018 Sara Antoszewicz, Revenue specialist
Współczynnik konwersji na poziomie 12,94% - poznaj tajemnicę sukcesu Port Lympne Hotel & Reserve
Współczynnik konwersji na poziomie 12,94% - poznaj tajemnicę sukcesu Port Lympne Hotel & Reserve
14.11.2018 Sam Williams, Revenue manager
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
06.09.2018 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
25.07.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
12.04.2018 Karolina Dziedzic
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
28.03.2018 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Jak obniżyć koszty zarządzania wieloma kanałami sprzedaży hotelu?
Jak obniżyć koszty zarządzania wieloma kanałami sprzedaży hotelu?
15.02.2018 Joanna Kulesza, Revenue Specialist
Trendy 2018 | Zintegrowany czynnik sukcesu
Trendy 2018 | Zintegrowany czynnik sukcesu
13.02.2018 Joanna Kulesza, Revenue Specialist