Współczynnik konwersji na poziomie 12,94% - poznaj tajemnicę sukcesu Port Lympne Hotel & Reserve

Port Lympne Hotel & Reserve to angielski, nietypowy obiekt z luksusowym hotelem i safari. Niedopracowany silnik rezerwacji sprawiał, że mimo bogatej oferty, liczba rezerwacji bezpośrednich zaczęła tam znacznie spadać. Dowiedz się, co sprawiło, że aktualnie hotel prawie w ogóle nie korzysta z pośredników.

Ponad 700 rzadkich i zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt mogą zobaczyć goście zakwaterowani w Port Lympne Hotel & Reserve - luksusowym, zabytkowym 4-gwiazdkowym hotelu położonym w hrabstwie Kent. Obiekt oferuje swoim gościom możliwość obcowania z dziką przyrodą w rezerwacie o powierzchni aż 240 hektarów, ceniony jest również za malownicze ogrody.

Projekt jest częścią Fundacji Aspinall - znanej na całym świecie organizacji charytatywnej, której celem jest ochrona rzadkich i zagrożonych gatunków oraz ich naturalnych siedlisk. Goście hotelowi biorą udział w safari i jednocześnie pomagają zwierzętom, ponieważ część pozyskanych środków przekazywana jest na konto organizacji.

Bogata oferta hotelu to nie wszystko

W listopadzie 2017 r. Port Lympne skontaktował się z naszym partnerem z Wielkiej Brytanii - firmą Journey, z prośbą o wsparcie w generowaniu większej liczby rezerwacji bezpośrednich. Ówczesny silnik rezerwacji nie spełniał ich oczekiwań. Przede wszystkim nie prezentował w ciekawy sposób nietypowej oferty i użytkownikom trudno było się po nim poruszać. Liczba bezpośrednich rezerwacji gwałtownie zaczęła spadać - wskaźnik rezygnacji był wyższy niż wynosi średnio w branży w Wielkiej Brytanii.

Nowoczesna strona internetowa hotelu i przyjazny interfejs

Kluczowe w silniku rezerwacyjnym Port Lympne było zaprezentowanie całej oferty w taki sposób, by goście bez problemu mogli ją porównywać i ostatecznie wybrać najlepszą dla siebie opcję. Dzięki współpracy z Profitroom i wdrożeniu Profitroom Booking Engine, udało się stworzyć elastyczny i przyjazny dla użytkownika interfejs, a także nowoczesny design. Efekty widoczne były niedługo po uruchomieniu nowej strony internetowej.

Obecnie, cztery miesiące po starcie nowej strony, wskaźnik rezygnacji jest znacznie poniżej średniej, a współczynnik konwersji osiągnął prawie 13%. Teraz goście większość rezerwacji dokonują bezpośrednio na stronie internetowej obiektu, dzięki czemu Port Lympne znacznie oszczędza na prowizjach. Wskaźnik rezerwacji z OTA wynosi teraz zaledwie 4% - czy to oznacza, że wkrótce obiekt pożegna się z pośrednikami?


"Bardzo podoba nam się to, że nowy system rezerwacji tak pozytywnie wpływa na wrażenia naszych gości. Od momentu przejścia do Profitroom odnotowaliśmy znaczny wzrost rezerwacji za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wsparcie, jakie otrzymujemy od Profitroom, jest fantastyczne - od tworzenia nowych ofert po szybkie konsultacje dotyczące trików hotelarskich. W 100% polecamy Profitroom". Jessica Riggs, revenue management Port Lympne Hotel & Reserve


Port Lympne i Profitroom Booking Engine