Wsparcie techniczne Profitroom

Podczas użytkowania systemów, napotykamy na funkcje, z których nie korzystamy na co dzień, co sprawia, że nie do końca wiemy czy też pamiętamy jak z nich korzystać. Aby ułatwić obsługę systemu, zarówno naszym nowym jak i doświadczonym użytkownikom, uruchomiliśmy w systemie widget pomocy, w którym będziemy dla Państwa tworzyć instrukcje obsługi, do poszczególnych narzędzi dostarczanych przez Profitroom.

Mamy nadzieję, że ułatwi to codzienną pracę i znajdą w niej Państwo odpowiedzi na nurtujące pytania, bez konieczności zgłaszania zapytań do naszego działu pomocy. Już w tej chwili mają Państwo możliwość korzystania z instrukcji dotyczącej konfiguracji systemu Suite. Baza wiedzy będzie regularnie rozbudowywana o nowe instrukcje, dotyczące pozostałych naszych produktów.

Dostęp do instrukcji znajdą Państwo po zalogowaniu się do systemu, pod ikoną “?”, w górnej części panelu.

Jednakże, jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi w przygotowanych przez nas  instrukcjach, w celu ułatwienia wysyłania zapytań do naszej pomocy technicznej, w systemie Suite został umieszczony formularz, pozwalający na bezpośrednie zgłoszenie problemu, zapytania, z poziomu systemu Suite. Nie muszą Państwo wysyłać maila ze swojej poczty, wystarczy skorzystać z gotowego formularza umieszczonego na stronie. Procedura zgłoszenia jest taka sama jak przy standardowym zgłoszeniu. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo numer zadania, a korespondencja będzie prowadzona na podanym przez Państwa adresie mailowym.

Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązania ułatwią Państwu codzienną pracę, a korzystanie z naszych systemów, będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Jednocześnie zachęcamy do udziału w szkoleniach dotyczących nowych narzędzi wprowadzonych w Suite, takich jak:

  • warunki last minute
  • harmonogram przedpłat
  • wycena osób dodatkowych

Szkolenia te odbywają się cyklicznie co dwa tygodnie, w środy o godzinie 11:00, serdecznie zapraszamy.

Szkolenia Profitroom - formularz