Wielkanoc i majówka - ostatnie przygotowania

Nadeszła wyczekiwana wiosna. Zapewne masz już gotową ofertę wielkanocną i dopracowujesz propozycje na majówkę. Poznaj ciekawe statystyki i skorzystaj z porad specjalistów od revenue - przyciągnij do siebie jak najwięcej gości!

Z danych Profitroom Booking Engine wynika, że ceny tegorocznej Wielkanocy wzrosły (+34% YOY). Aktualnie (gdy publikujemy ten wpis jest 1. Dzień Wiosny) sprzedają się dłuższe pobyty - średnia wynosi 3,17 nocy, podczas gdy w 2018 roku było 2,68 nocy. Co ciekawe, wartość rezerwacji już teraz przekroczyła zeszłoroczny wynik aż o 23%, a do Świąt pozostały przecież 3 tygodnie! 

Mobilizacja

Warto więc zakasać rękawy i wykonać kilka ważnych kroków, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż. Co możesz zrobić:

  • wyślij mailling do swojej bazy z ofertą wielkanocną,
  • zwiększ widoczność oferty w sieci, pomyśl o płatnych działaniach marketingowych,
  • pokaż w mediach społecznościowych, jak wyglądają przygotowania do Świąt w Twoim obiekcie,
  • trzymaj się przygotowanego wcześniej planu lub, jeśli go nie masz, szybko nadrób zaległości.

Upewnij się, że o wszystkim pamiętasz - zobacz kalendarium ofert na kwiecień:

Kalendarium ofert hotelarza - kwiecień

A co z majówką?

W tym roku odstęp między Wielkanocą a długi weekendem wynosi zaledwie tydzień, co powoduje, że stoi przed Tobą nie lada wyzwanie. Przewidujemy, że w tym roku decyzje o wyjazdach w terminie 1-5 maja będą podejmowane spontanicznie i goście w większości zdecydują się na krótkie pobyty. W związku z tym już teraz podejmij odpowiednie działania:

  • zwiększ elastyczność swojej oferty i skróć minimalną długość pobytu w pakietach (np. do min. 2 nocy),
  • otwórz oferty podstawowe w tych datach ale z odpowiednimi restrykcjami, aby gość miał wybór
  • skorzystaj z akcji promocyjnych w Google'u, aby dotrzeć do niezdecydowanych osób,
  • aktywnie działaj w mediach społecznościowych, pokazuj, co dzieje się w Twoim obiekcie i w okolicy. Inspiruj!

Skorzystaj z naszego kalendarza ofert na maj:

Kalendarium ofert hotelarza - maj

Albo zapoznaj się z całym Niezbędnikiem hotelarza. Kalendarium ofert na 2019 rok


Autor: Sara Antoszewicz, Revenue Specialist