Trzymamy fason, czyli kompleksowe projekty dla hoteli

Marka hotelowa jest jak prestiżowy brand modowy – każdy element, każdy detal wymaga zaprojektowania. Problem w tym, że w codziennym pośpiechu menedżerowie muszą wyznaczać sobie priorytety. Dlatego takie elementy jak karty menu, cenniki, czy tablice informacyjne zwykle przegrywają z aranżacją wnętrz oraz tym, co bezpośrednio sprzedaje, czyli np. stroną internetową. Dzięki Profitroom Design wcale nie muszą.

 

PERFEKCYJNY KRÓJ

Zachowanie spójności materiałów marketingowych bywa trudne. Z różnych przyczyn. Najczęściej są one tworzone „z doskoku”, przez różne agencje, w różnych drukarniach i na różnych materiałach, a także przez osoby z marketingu, które nie posiadają odpowiedniego oprogramowania i doświadczenia. To niestety nie sprzyja zachowaniu konsekwencji wizerunkowej. Wychodzimy z założenia, że wizerunek marki budujemy poprzez jakość, a więc również materiały graficzne. Czasem takie drobne smaczki, jak zawieszki na klamki czy pakiety powitalne lub oferty sprawiają, że Goście identyfikują się z hotelem i… myślą o powrocie. A przecież o to właśnie chodzi.

 

OBOWIĄZUJĄCE TRENDY

W naszym zespole pracują doświadczeni graficy, którzy specjalizują się w projektowaniu dla branży hotelowej. Śledzimy, a często wyznaczamy nowe trendy w zakresie designu, posiadamy też narzędzia analityczne, dzięki którym dopasowujemy stylistykę materiałów do potrzeb i grup docelowych hotelu, dokładnie tak, jak podczas projektowania strony WWW. Hotel z designerskimi wnętrzami i wyraźną myślą przewodnią? Stylistyka stonowana, podkreślająca prestiż obiektu? Skupienie na doświadczaniu pobytów i emocjach? Dopasowujemy materiały marketingowe i wizerunkowe do konkretnych wymagań, nie zapominając o trendach, jakie obowiązują tak w marketingu, jak i w branży.

 

5 NAJWAŻNIEJSZYCH KORZYŚCI, CZYLI DLACZEGO PROFITROOM DESIGN?

  • transparentna oferta: praktyczne pakiety oraz cennik, w którym każda pozycja posiada orientacyjny czas realizacji (można łatwo zaplanować prace w ramach dostępnych godzin);
  • stały i liczny zespół projektantów: gwarancja szybkiej i sprawnej realizacji prac, spójności wizerunkowej materiałów oraz utrzymywania najwyższej jakości projektów;
  • znajomość branży: to wyjątkowy atut naszego zespołu, który rozumie specyficzne potrzeby graficzne hoteli i potrafi je realizować;
  • kompleksowość realizacji, czyli szeroki zakres oferty: od prostych akcydensów po złożone i rozbudowane wyzwania graficzne;
  • krótkie terminy realizacji: dzięki dużemu zespołowi możemy znacznie skrócić czas realizacji nawet większych projektów, dotrzymując wcześniej ustalonych terminów.

 

PAKIETY PROFITROOM DESIGN - JAK TO DZIAŁA?

  1. Wybieramy konkretny wariant pakietu (5h, 10h lub 30h miesięcznie), w momencie wcześniejszego wykorzystania, przedłużamy pakiet, a w przypadku gdy mamy niewykorzystane godziny możemy zrealizować je w kolejnym miesiącu.
  2. W każdym miesiącu gwarantujemy obsługę w oznaczonym wymiarze czasowym.
  3. Po otrzymaniu zapytania – wyceniamy pracę czasowo i ustalamy termin realizacji

 

IDEALNE WYKOŃCZENIE

W branży hotelarskiej, jak w modzie, każdy detal składa się na ostateczny wizerunek hotelu i ocenę jakości usług. Dlatego warto nie tylko utrzymywać obecny status wizerunkowy, ale nieustannie go rozwijać. Profitroom Design to optymalny sposób, aby zamierzenie to się powiodło. W końcu jakość pamięta się lepiej niż… cenę[1].

 

ZDANIEM KLIENTÓW

"Na rynku jest wielu bardzo dobrych grafików, jednak ich podstawowym problemem jest terminowość. Duże biura graficzne nie są zainteresowane współpracą na poziomie kilku projektów w miesiącu, te mniejsze nie pracują na odpowiednim poziomie. Obsługa graficzna przygotowana przez Profitroom jest lekiem na całe zło. W ciągu 3 miesięcy stworzyliśmy od podstaw ponad 10 projektów, oraz nanieśliśmy poprawki do kolejnych kilku. Przekaz wizualny naszego marketingu zmienił się nie do poznania i w końcu spełnia nasze oczekiwania. Nad charakterem przygotowanych projektów czuwa Art Director Marcin Dmoch, który szybko poznał nasze oczekiwania. Projekty są przygotowywane w kilku wersjach dostosowanych do naszych potrzeb. Miejsca docelowe to strona internetowa, instagram, fanpage, wyświetlanie na przenośnych nośnikach typu telewizory, tablety, projektory. Goście bardzo entuzjastycznie reagują na nasz przekaz marketingowy, na co niewątpliwy wpływ ma estetyka projektow przygotowanych przez zespół Profitroom".

Artis Loft Hotel