♡ ♡ ♡ Sprzedaj ofertę walentynkową Twojego hotelu♡ ♡ ♡

Czy to właśnie w Twoim hotelu zakochani spędzą weekend walentynkowy? W tym roku 14 lutego korzystnie wypada w piątek, więc jest to idealny moment na przedłużony, romantyczny pobyt.

Spoglądając na dane historyczne możemy stwierdzić, że walentynki zawsze są okresem lepszej sprzedaży w hotelach w całej Polsce - i to nie tylko w obiektach wypoczynkowych, ale także typowo biznesowych i miejskich!

Booking window właśnie się otwiera, więc to idealny moment by odpalić kampanie reklamowe typu Googe Adwords.

Poniżej trend popularności frazy “pomysł na walentynki” z roku 2013. Targetowanie reklam warto także skonfigurować na bardzo bliską okolicę hotelu - pary z całą pewnością rozważą nawet hotele w ich własnej miejscowości, jeśli tylko oferta będzie inspirująca.

Nawet bez dedykowanej kampanii reklamowej warto taką ofertę skonfigurować, gdyż może się dobrze sprzedać dzięki wypracowanej już popularności hotelu.

Ponieważ pakiety walentynkowe to zazwyczaj tylko 1 lub 2 noclegi, a więc koszt samego pokoju nie jest nadmiernie duży, to goście chętniej zakupią dodatki i atrakcje. Wykorzystaj więc świetną okazję do sprzedaży pakietów ze skalkulowaną dużą liczbą dodatków w cenie (upselling)! Dzięki nim masz szansę na znaczące zwiększenie wartości rezerwacji.

Najlepiej sprzedającym się dodatkiem jest kolacja przy świecach, zabieg spa dla dwojga (choć sugerujemy wkalkulowanie vouchera na dowolną usługę spa, zamiast konkretnego zabiegu), bukiet kwiatów, butelka wina musującego i czekoladki. Polacy są bardzo romantyczni. Podaruj swoim gościom niezapomniane chwile!

W nazwie oferty w systemie UPPER Booking Engine możesz wykorzystać znak serduszka - dzięki temu dodatkowo wyróżnisz romantyczne pakiety w swojej ofercie! Możesz wkleić znaczek większe serce ♡ lub wykorzystać kod HTML ♥ które wyświetla mniejsze, wypełnione serduszko ♥