SIMPLY MORE… KNOWLEDGE

W dniach 4-5 października na Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce - Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim wydarzenia będzie hasło “SIMPLY MORE”. Dowiedz się, czego będzie “MORE” w tym roku...

Między innymi form przekazywania wiedzy! Charakter warsztatowy to absolutna nowość i czerpanie ze standardów zachodnich konferencji. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli okazję nie tylko wysłuchać merytorycznych prelekcji, ale również wybrać spośród 20 warsztatów! Proponujemy pełną dowolność i szeroki wachlarz możliwości.

 

Dlaczego warsztaty? Bo…

 

  • Dotykają szczegółowo każdej sfery hotelarstwa;

  • Interesujące Cię tematy są rozwijane o wiele bardziej niż pozwala na to czas na prelekcjach;

  • Są przygotowane w taki sposób, że zaciekawią również managera czy właściciela obiektu - dowiesz się, czym zajmuje się Twoja kadra i z jakimi problemami się zmaga;

  • Opierają się na angażujących case studies polskich obiektów hotelowych;

  • Dyskusja jest otwarta - wspólnie omawiamy tematy i odnosimy je do przykładów “z życia”, dzielimy się wiedzą, doświadczeniami i obawami;

  • Przekazujemy praktyczne wskazówki z codziennej pracy dla ponad 3000 hoteli w Polsce i na świecie;

  • Miejsca są limitowane. W mniejszym gronie łatwiej o lepszy przekaz i wzajemne zrozumienie.

Wszystko to czyni proponowane przez nas warsztaty jedynymi w swoim rodzaju.

 

Co masz do wyboru?

 

Warsztaty bezpłatne - Open Workshop:

  • Warsztat Profitroom CRM

  • Przegląd nowych funkcjonalności Profitroom Suite

  • Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine

  • Internetowa strona sprzedaży

 

oraz płatne (jednorazowy koszt to 400 zł, niezależnie od wybranej ilości) z kategorii:

 

Revenue:

  • Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium

  • Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych

  • Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich

  • Google Analytics a strategia sprzedaży online

 

Marketing:

  • Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam

  • Zaawansowane ustawienia Google Analytics

  • Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google

  • Audyt wizerunku hotelu w sieci

 

Interactive:

  • Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów

  • Życie strony po “live” - jak samemu ugryźć treść strony

  • Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?

  • Jak przyciągać ruch na stronę www?

 

Recepcja:

  • Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?

  • Komunikacja w obsłudze

  • Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?

  • Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?

 

Rozkład godzinowy wygląda następująco:

 

Szczegółowe opisy warsztatów możesz znaleźć na stronie internetowej w zakładce “program” lub klikając tutaj. Zachęcamy również do obserwowania dedykowanego wydarzeniu profilu na Facebooku, gdzie pojawiają się wszystkie aktualności. Wówczas z pewnością nic Cię nie ominie.

Zapisałeś się już na <HMC>Jeśli nie, możesz zrobić to tutaj.