Ruszyliśmy w trasę po całej Polsce!

We wrześniu rozpoczęliśmy podróż, w trakcie której odwiedzimy ponad 30 miejscowości w różnych zakątkach naszego kraju. Chcemy spotkać się z Hotelarzami, wymienić poglądy i poznać potrzeby, a także podzielić się naszym doświadczeniem. Profitroom on Tour jest świetną okazją, żeby poznać najnowsze trendy ze świata marketingu i technologii dla branży.

Biznes hotelarski w Polsce intensywnie się rozwija. Przybywa obiektów, ale gości też jest więcej, gdyż Polacy chętniej podróżują oraz obserwujemy wzrost liczby turystów zagranicznych odwiedzających nasz kraj. Równocześnie zmieniają się nawyki gości, którzy wskutek dynamicznego postępu branży e-commerce mają możliwość zakupu pożądanego towaru lub usługi natychmiast. Żyjemy więc w czasach wyzwań, ale i wielkich możliwości. Organizując Profitroom on Tour chcemy, aby koleżanki i koledzy z branży wrócili do swoich obiektów z solidną dawką użytecznych wskazówek

Do współorganizacji eventu zaprosiliśmy Piotra Kasperczaka. Jest to znany w branży specjalista z zakresu marketingu internetowego w turystyce. W organizowanych od ponad 7 lat TravelCampach przeszkolił ponad 1000 hotelarzy, travel managerów i przedstawicieli biur podróży. Poza tym jest autorem specjalistycznego bloga o marketingu turystycznym TravelMarketing.pl.

Wśród prelegentów znaleźli się także najlepsi specjaliści od systemów rezerwacyjnych i marketingu hoteli. Na Profitroom on Tour mówią m.in. o sposobach na zwiększenie sprzedaży bezpośredniej hotelu, która obecnie jest najbardziej pożądanym źródłem rezerwacji. Nie zabraknie również porad od revenue managerów na to jak na podstawie danych historycznych stworzyć idealną ofertę sprzedażową. Podczas każdego spotkania prezentujemy łącznie 5 prezentacji, każda po ok. 30 minut, dzięki czemu uczestnicy dostają skondensowaną dawkę wiedzy w czasie jednego popołudnia.

Organizowane przez nas wydarzenie jest bezpłatne. Wystarczy jedynie wejść na stronę www.tour.profitroom.pl wybrać miasto i dokonać zapisu. Na spotkania zapraszamy wszystkich związanych z branżą hotelarską: właścicieli obiektów, menedżerów, specjalistów marketingu i rezerwacji oraz wszystkich ambitnych recepcjonistów! Chętnie podzielimy się wiedzą z osobami, którym bliska jest chęć rozwoju osobistego jak i profesjonalizacja działań obiektu.

Profitroom on Tour to nie tylko wiedza merytoryczna. Ważnym punktem eventu jest również integracja hotelarzy. Podczas luźnej rozmowy przy drinku lub lampce wina można nie tylko się dobrze bawić, ale również nawiązać nowe kontakty czy szczerze omówić aspekty współpracy. Na naszych spotkaniach nie zabraknie i tego. Poza wiedzą i networkingiem z innymi uczestnikami będzie można zdobyć również wiele atrakcyjnych nagród!

Pierwsze wyjazdy już za nami. Zachęcamy do śledzenia strony www.tour.profitroom.pl, na której na bieżąco zamieszczamy harmonogram najbliższych spotkań.

Arkadiusz Czerwiński, Marketing Executive