mazuria1

Jednym z projektów, które oddaliśmy niedawno do użytku jest bardzo ciekawa pod względem graficznym strona Hotelu Mazuria***. Dla tego położonego nad brzegiem Jeziora Czos, mrągowskiego obiektu wykonaliśmy witrynę, która daje użytkownikowi wrażenie przebywania w pobliżu mazurskiego jachtu i napawa go chęcią do odbycia fascynującego rejsu po Krainie Wielkich Jezior.

Stronę Hotelu Mazuria*** zaprojektowaliśmy w oparciu o przewijany widok kolejnych ekranów. By nawiązać do logo obiektu zastosowaliśmy w projekcie zarówno elementy fali, jak też koła, które nieodłącznie kojarzą się w tym wypadku z bulajami. Mazury to przecież żeglarstwo, a żeglarstwo to woda, błękitne niebo, słoneczna pogoda. By jeszcze bardziej wzmocnić te skojarzenia sięgnęliśmy po błękitno-granatową kolorystykę i uzupełniliśmy ją zielonymi akcentami - tym samym nawiązaliśmy do Zielonych Płuc Polski, którymi nazywane są Mazury. Marinistyczny klimat podkreślają też elementy graficzne, takie jak kotwica, żaglówka czy też róża wiatrów, towarzyszące użytkownikowi podczas wędrówki po stronie. Nawet panel rezerwacyjny systemu UPPER Booking Engine tym razem umieściliśmy w kole, nawiązując tym samym do innych, okrągłych elementów graficznych.

Dzięki designowi opartemu na przewijaniu, użytkownik może odkrywać kolejne ekrany, które ciekawie uzupełniliśmy wielkoformatowymi zdjęciami. Zastosowaliśmy również efekt paralaksy, czyli przewijania znajdujących się w tle witryny zdjęć wolniej niż pozostałej zawartości.

Strona Hotelu Mazuria*** zawiera również sporo elementów animowanych, które dodatkowo wzbogacają atrakcyjność strony pod względem wizualnym. Jesteśmy przekonani, że witryna przypadnie do gustu nie tylko wielbicielom mazurskich wojaży, ale też zachęci do odwiedzenie hotelu te osoby, które jeszcze nie miały okazji zajrzeć do Mrągowa.

Jeśli są Państwo ciekawi, jak prezentuje się nasz nowy projekt, zapraszamy na http://www.hotelmazuria.pl/.