Pomoc Techniczna 24/7/365

Masz problem z obsługą systemów PROFITROOM? Wystąpiła niespodziewana awaria? Nasz Dział Pomocy Technicznej wszelkie problemy rozwiązuje najszybciej jak to możliwe, a sprawy krytyczne – natychmiastowo, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Najczęstsze problemy

Najczęściej otrzymujemy od Państwa zapytania o wprowadzenie zmian na stronach internetowych (dodanie grafik lub edycję tekstu) a także zmianę ceny, zdjęcia lub dodanie oferty w UPPER BOOKING ENGINE. Inne zgłoszenia dotyczą na przykład konfiguracji skrzynki e-mailowej. Pomagamy także w optymalizacji sprzedaży przez BE.

Dla wszystkich naszych klientów organizujemy bezpłatne szkolenia z obsługi systemów PROFITROOM. O aktualnych szkoleniach dowiesz się na naszym fanpage’u: facebook.com/PROFITROOM.

Dodatkowe usługi

Do Działu Pomocy Technicznej zgłaszać można także zapotrzebowanie na dodatkowe usługi, takie jak modyfikacje stron www, kreacja bannerów, pop-upów, newsletterów, hosting i domeny.

Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30, pod numerem telefonu 223982294. Jakkolwiek, najlepszą formą komunikacji jest wysłanie zgłoszenia na adres pomoc@profitroom.pl

Postępowanie w przypadku awarii

Co więcej, 7 dni w tygodniu, 24h na dobę dostępny jest nasz zespół dyżurny, który przyjmuje wyłącznie zgłoszenia dotyczące awarii. W sytuacji krytycznej prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres email: awaria@profitroom.pl, a nasi technicy niezwłocznie przystąpią do działania.