Opinie o konferencji <HMC> 2014. Co zmieniamy w 2015?

W ankietach po Hotel Marketing Conference 2014 byliście jednogłośni - 100% uczestników zadeklarowało udział w kolejnej konferencji. W tym roku będzie nawet więcej powodów do zadowolenia. Co się zmieni?

Jeśli spojrzeć w wyniki ankiety, w zeszłym roku najwyżej ceniliście konkretną wiedzę przekazywaną na prezentacjach. Przez wszystkie przypadki odmienialiście przymiotniki “ciekawe”, “rzeczowe”, “merytoryczne”, “przydatne”, “inspirujące”, “skłaniające do przemyśleń”.

Wiele pochwał zbierała też forma prezentacji. Chwaliliście prelegentów za dobry kontakt z widownią. Podkreślaliście, że operują konkretnymi danymi statystycznymi, przykładami “z życia” i że łatwo wam przełożyć tę wiedzę na realne działania w waszych hotelach.

10701932_752572294780653_3515270318393636332_n.png

Oto kilka najbardziej wymownych wypowiedzi z ankiet:

Nie pamiętam, kiedy ostatni raz siedziałam przez cały czas konferencji na sali i słuchałam wszystkich paneli z zainteresowaniem.
pani Katarzyna z Poznania

Konferencja jak najbardziej owocna. Dowiedziałem się wiele nowych rzeczy a parę z nich utrwaliłem i wyciągnąłem wnioski. Podziękowania i do następnego :)
pan Damian z Gdańska

Z całym szacunkiem muszę dać Wam 5+.  Dla mnie najistotniejszy był fakt, że prowadzący bardzo dobrze komunikowali się ze słuchaczami - nie dało się usnąć :)
pani Aleksandra z Warszawy

Bardzo intensywne, profesjonalne i merytoryczne spotkanie dla przedstawicieli branży hotelarskiej. Najwyższy poziom prezentacji, bardzo duże tempo przekazywanych informacji, mało czasu na chwilę odpoczynku.
pan Jakub z Poznania

Najbardziej podobały mi się wystąpienia pracowników Profitroom. Obawiałam się że będzie to zbyt jednostajne a do tego promujące zbyt nachalnie produkty firmy. Tak się nie stało, dlatego 5 z plusem za merytorykę wystąpień.
uczestniczka  z Warszawy

Co zmieniamy w tegorocznej edycji? Przekażemy jeszcze więcej wiedzy, ale tempo jej podawania będzie mniej obciążające - rozkładamy konferencję na 2 dni. Będzie więcej przerw, a zatem więcej czasu na kuluarowe rozmowy, networking, odpoczynek i przemyślenie uzyskanej wiedzy.

2 dni to także więcej czasu na zwiedzanie targów hotelarskich odbywających się równolegle, zwiedzanie Poznania, okazja do noclegu (zniżkowego) w jednym z hoteli. To także wtorkowe, wieczorne afterparty i inne wieczorne atrakcje.

Zaplanowaliśmy łącznie 18 merytorycznych prezentacji wypełnionych konkretem, statystykami z naszych systemów, przypadkami z życia, inspirującymi poradami. Będzie panel dyskusyjny, a uczestnicy wrześniowej edycji będą głosować w konkursie Hotel Brand Awards. Więcej o poszczególnych prezentacji w agendzie i serii zapowiedzi na blogu.

Zarejestruj się!