Oceniamy nowy Edytor AdWords 11.0

W czwartek 11 grudnia 2014 roku pojawiła się nowa wersja programu AdWords Editor, który bardzo ułatwia i skutecznie optymalizuje pracę nad dużymi kampaniami reklamowymi. Dzięki temu narzędziu możemy między innymi: łatwiej dokonywać modyfikacji ustawień na wielu kontach, w prosty sposób kopiować najbardziej skuteczne reklamy czy grupy słów kluczowych, pracować w trybie off-line i aktualizować wszystkie konfiguracje dosłownie poprzez jedno kliknięcie.

Nowa wersja AdWords Editor wprowadza największe zmiany w funkcjonowaniu tego narzędzia od jego premiery w 2006 roku. Firma Google zakomunikowała, że został on zaprojektowany zupełnie od podstaw, żeby lepiej niż do tej pory odpowiadać na potrzeby najbardziej wymagających reklamodawców. Aby nie oceniać Edytora AdWords 11.0 zbyt pochopnie, daliśmy sobie parę dni na obserwacje i wypróbowanie nowych funkcjonalności.

Najważniejsze zmiany w Edytorze AdWords?

Program posiada teraz dużo bardziej przyjazny interfejs i przede wszystkim działa dużo szybciej, co stanowi bardzo dużą zaletę dla każdej z osób zajmujących się na co dzień kampaniami SEM. Wersja 11.0 pozwala otwierać wiele okien jednocześnie, dzięki czemu zarządzanie wieloma kontami i kampaniami naraz stało się dużo łatwiejsze. Kopiowanie i wklejanie elementów zajmuje mniej czasu. Wprowadzono nowy panel wyboru listy typów, przez co dostęp do kampanii i wielu ustawień jest dużo bardziej intuicyjny niż wcześniej. Dodano zaawansowany pasek wyszukiwania, który pozwala stosować wiele filtrów i kryteriów, a przede wszystkim łatwo odnajdywać pożądane treści. Edytor AdWords 11.0 pozwala jeszcze łatwiej wprowadzać zmiany na dużą skalę. Funkcja wielokrotnego wyboru pozwala aktualizować dowolnie wybrane kampanie czy grupy reklam.

Czy warto zacząć korzystać z Edytora AdWords 11.0?

Według naszej oceny warto. Jeżeli do tej pory nigdy nie korzystałeś z żadnej wersji tego narzędzia to wypróbuj je w codziennej pracy, a szybko zaobserwujesz jak bardzo jest pomocne i ile czasu dzięki niemu zaoszczędzisz. Natomiast jeśli korzystałeś z wcześniejszych wersji Edytora AdWords to nie wahaj się go zaktualizować, bo wszystkie zmiany wprowadzone przez Google dodatkowo ułatwiają życie codzienne specjalisty SEM.

Kampanie Google AdWords z PROFITROOM? SNP_814276B853C11D4DBB04EE56332DF2B634FA_3369759_en_v0

PROFITROOM posiada status Partnera Google i oferuje kompleksowe usługi w zakresie reklamy AdWords. Pracownicy firmy uzyskali wszystkie możliwe certyfikaty Google i służą klientom swoim dużym doświadczeniem, które nabyli konfigurując setki kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej dla wielu hoteli w Polsce. Sprawdź naszą ofertę na profitroom.pl

Autor: Marek Kaczmarek, Specjalista ds. e-marketingu w PROFITROOM