Nowości w Profitroom Booking Engine, na które z pewnością czekasz!

Cały czas prowadzimy badania związane z polepszeniem konwersji, użyteczności i intuicyjności interfejsu. Testujemy nowe rozwiązania i wdrażamy tylko te najlepsze. Poznaj najnowsze ulepszenia, które powstały na bazie ostatnich 14 miesięcznych działań.

Co się zmieni i dlaczego?

Nowy multiroom
- zmniejszenie liczby widoków i kliknięć użytkownika

Niezależnie od liczby wybranych pokoi, nowy system wyświetla tylko dwa widoki multiroom. Liczba widoków wyświetlanych w starym systemie była proporcjonalna do liczby wybranych pokoi, np. przy rezerwacji 8 pokoi system pokazywał 9 ekranów.

Dotychczasowy Booking Engine:

Nowy Booking Engine:

Nowy mobile
- większa intuicyjność

Co zmieniliśmy:

  • Wybór oferty i pokoju podzieliliśmy na dwa osobne ekrany. 
  • Ulepszyliśmy wybór dat 
  • Ułatwiliśmy uwzględnianie dzieci w rezerwacji
  • Dodaliśmy karuzelę zdjęć do widoku pokoi na podglądzie
  • Poprawiliśmy nazwy zasad płatności

Dotychczasowy Booking Engine:

 

Nowy Booking Engine:

Asystent dostępności

W przypadku braku dostępności, stara wersja systemu wyświetlała dwa alternatywne terminu pobytu lub opcję wyświetlenia zbiorczego kalendarza dostępności ze wszystkimi pokojami. Nowa wersja systemu wyświetla listę pokoi z których każdy posiada opcję podglądu dostępności i dostosowania terminu.

Dotychczasowy Booking Engine:

Nowy Booking Engine:

Promowanie voucherów na widoku “home”
- łatwiejszy dostęp do zakupu voucherów

W skrócie

Konwersja zwiększyła się o ok. 7%
Zaczęło wpływać więcej rezerwacji z dużą liczbą pokoi (np. 8 pokoi)

Nowy Booking Engine ładuje się conajmniej 30% szybciej na mobile i desktop, a w przypadku hoteli oferujących dużą liczbę typów pokoi, zredukowaliśmy czas ładowania ponad dwukrotnie!

Profitroom Booking Engine 7

Profitroom Booking Engine pozytywnie przeszedł także testy bezpieczeństwa.

Warto wiedzieć

Warto, być pamiętał, że zmienia się URL do Twoich ofert

Ten nowy możesz umieścić w przyszłych kampaniach oraz zaktualizować wizytówkę w Google. Jeśli jednak tego nie zrobisz, to nic się nie stanie, ponieważ w momencie migracji stary URL przekieruje Twoich gości na nową wersję Booking Engine. 

Swój nowy URL poznasz w momencie przepięcia systemu na nową wersję. Wystarczy, że wejdziesz w Profitroom Suite -> Zarządzanie sprzedażą -> Oferty i wybierzesz konkretną ofertę, po czym klikniesz na jej podgląd. Adres strony w przeglądarce będzie już odzwierciedlać zmianę na BE7. 

Warto również, byś dodał nowy adres silnika rezerwacji do Google Analytics

W związku z aktualizacją systemu rezerwacyjnego do najnowszej wersji, nastąpiły zmiany, które mogą mieć wpływ na wykorzystywane przez Ciebie narzędzia analityczne. Najnowsza wersja systemu znajduje się częściowo na domenie booking.profitroom.com, a poprzednia na domenie upperbooking.com. Takie adresy URL możesz zaobserwować w systemie analitycznym.

Jeżeli korzystasz z Google Analytics, zalecamy, byś wykluczył obie domeny w liście wykluczeń stron odsyłających w ustawieniach Google Analytics. W tym celu w administracji danego konta, w kolumnie usług, rozwiń "Informacje o śledzeniu" i kliknij w "Listę wykluczeń stron odsyłających":

Następnie dodaj do listy booking.profitroom.com oraz upperbooking.com.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz upewnić się, że wszystko dobrze działa, skontaktuj się z naszym supportem. 


Autor: Filip Warguła, Product Owner