Najnowsze zmiany w Google Hotel Ads

Wkrótce korzystanie z Google Hotel Ads będzie jeszcze łatwiejsze i przejrzyste

Już teraz dzielimy się z Wami najważniejszymi zmianami jakie w najbliższym czasie będą dostępne dla wszystkich użytkowników:

  1. Prawdziwa rewolucja to możliwość sprawdzenia cen dla 1,2,3,4 osób z poziomu map. Opcja ta będzie dostępna zarówno dla urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych.

     
  2. W związku z rosnącym trendem korzystania z urządzeń mobilnych Google Hotel Ads stał się jeszcze bardziej mobile friendly. Od teraz kalendarz na wersji mobilnej wyświetla dodatkowo ceny obiektu. Dzięki temu gość w szybko może zapoznać się z tendencją zmiany cen w wybranym okresie czasu.
  3. Dodatkowym bonusem dla wersji mobilnej jest możliwość porównania cen. Diagram pozwala użytkownikowi zobrazować i porównać najbardziej korzystne ceny na najbliższe 60 dni w widoku tygodniowym bądź miesięcznym w danej destynacji. Dzięki temu goście, którzy szukają noclegu w hotelu mogą w łatwy sposób zapoznać się z trendami zmiany cen w wybranym mieście.

Nie korzystasz jeszcze z Google Hotel Ads? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.