Nadwiślańska Agencja Turystyczna zmienia wizerunek

Pod hasłem „# Wszystko co najlepsze w wypoczynku w Polsce” zespól Profitroom przygotował portal w bardzo atrakcyjny sposób prezentujący wszystkie obiekty sieci oraz ich rozbudowaną ofertę. Główną ideą, która towarzyszyła podczas tworzenia portalu było pokazanie wysokiego standardu usług sieci w przystępnej cenie.

Nadwiślańska Agencja Turystyczna to Sieć Hoteli i Ośrodków Wypoczynkowych w Polsce, która powstała w 1996 roku. W tej chwili jest właścicielem 20 obiektów noclegowych i oferuje gościom blisko 4000 miejsc noclegowych. Każdy z obiektów został wyposażony w system rezerwacji online Upper Booking EngineNa stronie system został włączony w trybie portalowym dzięki czemu rezerwacja turnusów w wybranych obiektach jest bardzo prosta.

Poniżej głównego widoku znalazły swoje miejsce oferty i promocje. Przygotowane zostało tutaj dedykowane dla NAT rozwiązanie. Oferty w obębie portalu prezentowanie są za pomoca kategorii. Po wejściu w daną kategorię, można zobaczyć w których obiektach dana oferta jest dostępna i przejść bezpośrednio do rezerwacji.

Różnorodność obiektów NAT oraz ich atrakcyjne lokalizacje przedstawione zostały za pomocą mapy, która dostępna jest dla każdego gościa już z poziomu strony głównej.

Tuż pod mapą zamieszczona została prezentacja obiektów wzbogaconą o zdjęcia i podstawowe informacje.

W ramach portalu, każdy z obiektów NAT dysponuje swoją własną podstroną, gdzie każdy z gości może zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczacymi oferty, pobytu, atrakcji, zobaczyć zdjecia oraz dokonać rezerwacji online.

Zapraszamy do zapoznania się z efektem pod adresem: https://www.nat.pl/