Nadszedł czas na Bannerową Rewolucję - AdWords w Sieci Reklamowej Google

Czy wiesz, że program reklamowy Google nie ogranicza się tylko i wyłącznie do doskonale znanej wszystkim wyszukiwarki? Popularny AdWords to pojęcie dużo szersze i stwarzające zaskakująco szerokie możliwości sprzedażowe. Google, obok reklamy w Sieci Wyszukiwania (tzw. linków sponsorowanych), proponuje reklamodawcom korzystanie z Sieci Reklamowej, która umożliwia emisję reklam tekstowych i bannerów na milionach stron internetowych - od popularnych portali po niszowe witryny tematyczne.

PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY - AdWords PPC

Wszystkie działania reklamowe w Google AdWords - reklamę w Wyszukiwarce oraz w Sieci Reklamowej - łączy sposób rozliczania oparty najczęściej o model PPC (pay per click) czyli płatność za kliknięcie. Dzięki temu, płacimy tylko za realną liczbę osób odwiedzających hotelową stronę, a także możemy w łatwy sposób monitorować zwrot z inwestycji.

KREOWANIE POPYTU - REKLAMA GRAFICZNA

O ile reklamy AdWords w Sieci Wyszukiwania czyli tzw. linki sponsorowane, ograniczają się tylko i wyłącznie do przekazów tekstowych, o tyle AdWords w Sieci Reklamowej mogą być również wyświetlane w formie bannerów. Dzięki perswazyjnemu przekazowi graficznemu nie tylko odpowiadają na popyt, ale mogą go również skutecznie kreować.

PRECYZYJNE DOTARCIE DO TARGETU - SIEĆ REKLAMOWA GOOGLE

Sieć Reklamowa Google to ponad milion współpracujących z Google witryn, na których mogą być wyświetlane Twoje reklamy. To Ty decydujesz, czy reklama ma być emitowana globalnie, w określonym kontekście czy też odpowiednio sprofilowana, docierając tylko do wybranych grup użytkowników. Działania takie są w szczególności zorientowane na zupełnie nowych klientów, którzy jeszcze nie znają naszej marki. Kiedy natomiast strona cieszy się już dużą liczbą odwiedzin, wtedy warto skorzystać dodatkowo z opcji remarketingu, która pozwala na wyświetlanie reklam wszystkim, którzy już mieli kontakt z naszą marką.

1. Reklamy kontekstowe

Twoje bannery w Sieci Reklamowej Google kierować można na tzw. kontekst, czyli uzależniać ich wyświetlanie od wystąpienia na danej stronie wskazanego przez nas wyrażenia kluczowego. Dodatkowo, istnieje również możliwość wyboru konkretnych stron www, na których w szczególności chcielibyśmy pokazać naszą ofertę.

2. Reklamy sprofilowane

Sieć Reklamowa Google daje również możliwość wyświetlania bannerów tylko dla określonej grupy wiekowej, płci lub obszaru geograficznego. Reklamy emitowane mogą być również tylko w konkretnym przedziale czasowym, np. tylko w godzinach popołudniowych.

3. Retargeting/ remarketing

Targetem kampanii można uczynić klientów, którzy już raz odwiedzili naszą stronę www, dzięki wykorzystaniu mechanizmu remarketingu. Jest on o tyle ciekawy, że - wiążąc się z dużą intensywnością wyświetlania reklam - niweluje problem tak zwanej ślepoty bannerowej, czyli podświadomego ignorowania bannerów wyświetlanych na stronach www.

4. Dowolne łączenie

Reklamy w Sieci Reklamowej Google mogą być emitowane na przykład tylko w Warszawie, mężczyznom z grupy wiekowej 35-54, w godzinach 18 – 24. Jednocześnie, kampania może zostać skierowana tylko na strony, które zawierają słowo “konferencje”. Dodatkowo, część budżetu kampanii przeznaczyć możemy na działania remarketingowe. Trzeba jednak uważać, aby nie przesadzić z zawężeniem grupy odbiorców naszej reklamy, gdyż wówczas nie przyniesie ona zamierzonych rezultatów. Aby przekonać Państwa o wysokiej skuteczności Google AdWords w Sieci Reklamowej, przygotowaliśmy możliwość jednorazowego przetestowania opisywanych mechanizmów. W ramach trwającej do 22ego lutego akcji “Bannerowa Rewolucja” proponujemy Państwu próbną kampanię za jedyne 999zł. Aż 950zł przeznaczamy na zakup przestrzeni reklamowej, a 49zł to symboliczny koszt kompleksowej obsługi kampanii, z wykonaniem kompletu bannerów włącznie. Płatność za kliknięcie wynosi około 1 pln i przypada średnio na 1000-1500 wyświetleń reklamy. Proponowana kampania to zatem milion emisji Twoich bannerów i prawie tysiąc nowych osób odwiedzających stronę! Zapraszamy do kontaktu.