Kuszenie niezdecydowanych, czyli o tym, że marketingowe zaloty się opłacają

Z bezpośrednimi rezerwacjami na stronie WWW hotelu jest trochę jak z miłością. Największej adoracji wymagają nie ci, którzy jawnie okazują nam swoje przywiązanie, lecz ci, którzy nas porzucili. W przeciwieństwie do uczuciowych rozterek marketerzy w branży hotelarskiej mają skuteczne narzędzia, które pozwalają tych porzucających zwabić, a następnie przekonać do siebie. W naszym najnowszym materiale odkrywamy 10 najczęstszych powodów porzuceń rezerwacji online i zdradzamy sprawdzone sposoby na to, aby znacząco zmniejszyć ich odsetek.

Jak dotrzeć do osób, które przeglądając ofertę na stronie hotelu, w pewnym momencie po prostu się rozmyśliły? Czy da się ustalić, dlaczego to zrobiły i zapobiec takim sytuacjom w przyszłości? Takie pytania codziennie towarzyszą marketingowcom i revenue managerom hoteli. Każdy z nich ma swoje metody poszukiwania odpowiedzi i wdrażania środków zaradczych. Jak przekonują nasze specjalistki: Iza i Milena, w najnowszym live streamie poświęconym temu zagadnieniu, najlepsze rezultaty osiąga się dzięki efektowi synergii, czyli połączeniu sił marketingu i revenue managementu. 
10 najpowszechniejszych powodów porzucania rezerwacji online to dopiero początek wnikliwej analizy, dzięki której poznacie nie tylko przyczyny, ale i metody radzenia sobie z porzuceniami online:

  • Pokażemy, dlaczego warto budować lejek konwersji i jaką skarbnicą wiedzy na temat zachowań Gości oraz niedostatków strony WWW jest to narzędzie. 
  • Obnażamy killerów sprzedaży online i wyjaśniamy jak skutecznie zwiększyć ilość rezerwacji z urządzeń mobilnych.
  • Wyjaśniamy, dlaczego analiza analizie nierówna, podpowiadając, że warto też przeprowadzać testy od strony klienta.
  • Omawiamy różne narzędzia umożliwiające lepszą komunikację z klientem i nakłonienie go do finalizacji rozpoczętej wcześniej rezerwacji.
  • Ujawniamy, jakie możliwości daje remarketing dynamiczny, jakie opcje reklamowe zaszyte są w naszym CRM oraz przedstawiamy najnowsze, w pełni zautomatyzowane rozwiązania marketingowe, które już są dostępne. 

Każda porzucona konwersja jest wyzwaniem. Wyzwaniem, które wymaga nie tylko przeprowadzenia analiz, ale i kreatywnego podejścia. Wszystko po to, by ułatwić Gościowi dokonanie rezerwacji. I choć z boku może wyglądać to na serię zaczepek, przy odpowiednim doborze narzędzi oraz połączeniu sił marketingu i revenue managementu może stać się skutecznym narzędziem podnoszącym skuteczność bezpośredniej sprzedaży online. Zresztą przekonajcie się sami – te miłosne manewry omawiamy tu krok po kroku: