Konferencja w Warszawie - kilka informacji organizacyjnych

Hotel Marketing Conference w Warszawie rozpocznie się już w najbliższą środę! Bardzo cieszymy się, że będą Państwo z nami - zamieszczamy kilka informacji organizacyjnych.

 

Czas i miejsce wydarzenia

19-20 października, w godzinach 9:00-17:00 i 9:00-16:00
Multikino Złote Tarasy, Sala 2 (3 piętro, wejście główne od strony Empiku)

Wejściówki i rejestracja

Budynek Złotych Tarasów będzie otwarty dla Państwa od godziny 8:00 (wejście główne do od strony Empiku) i już od samego rana zapraszamy do nas na ciepłą kawę/herbatę.

Rejestrację zaczynamy od 8:15. Aby wejść na teren Multikina i odebrać identyfikator nie potrzebują Państwo żadnych biletów czy wejściówek. Wystarczy pojawić się na miejscu i zgłosić się do recepcji. 

Zachęcamy do wcześniejszego przybycia, gdyż już o 9:15 swoją prelekcję wygłosi, oczekiwany przez wszystkich, prof. dr hab. Henryk Mruk! :)

Parking

Jeśli przyjadą Państwo na konferencję samochodem, można go będzie zostawić na parkingu Złotych Tarasów (dodatkowo płatny). Aby szybko dostać się do Multikina proponujemy zaparkować na poziomie M-R  -3 i wjechać windą na 3 piętro.

Posiłki w trakcie konferencji

W trakcie konferencji będą Państwo mogli skorzystać z przerw kawowych, na których zapewniamy ciepłe napoje oraz przekąski. Kwestię lunchu pozostawiamy Państwu w trakcie godzinnych przerw, które planujemy mniej więcej na 13:00.

Wszelkie pytania prosimy kierować na hmc@profitroom.pl

Do zobaczenia!!