Jakie tematy przygotowaliśmy na <HMC> Hotel Marketing Conference 2015? Część III

Wspominaliśmy już, że motyw przewodni tegorocznej konferencji to silna marka hotelu. To jednak nie wszystko. Opowiemy o trendach w automatyzacji procesów. Będą też prezentacje poradnikowe, wokół podnoszenia efektywności sprzedażowej, narzędzi reklamowych i budowania marki. Co dokładnie?

Jak zbadać dlaczego oferta X się nie sprzedaje on-line? O tym opowie szefowa naszego działu Customer Service, Karolina Antonowicz. Zobaczycie jak narzędzia do analityki webowej mówią - np. czym dobra oferta różni się od słabej. Trzeba tylko wiedzieć, co mierzyć i jak interpretować wyniki. O tym opowie Karolina.

Krzysztof Kowalczykiewicz, dyrektor IT w Profitroom, opowie o nowej wersji systemu rezerwacyjnego Upper. Jakie trendy rynkowe stały za decyzjami projektowymi? Co nowego potrafi? Z czego wynika wyższa efektywność sprzedażowa nowej wersji?

Prezentacja Piotra Górnego, senior revenue managera w Profitroom, poświęcona będzie z kolei automatyzacji zarządzania cenami pokojów w oparciu o dane płynące z rynku (np. ceny konkurencji) i własne (np. zapełnienie hotelu). Pozwala to reagować szybciej i eliminować ludzkie błędy.

Powiemy też o trendach i narzędziach w marketing automation. To określenie nadal pojawia się częściej w branżowych mediach niż w codziennej pracy hotelarzy. A szkoda, bo świadomie używane narzędzia marketing automation mogą pomóc w budowie marki i działaniach sprzedażowych.

Wreszcie opowiemy o narzędziach wspomagających sprzedaż telefoniczną. Recepcjonista skuteczniej poprowadzi rozmowę jeśli natychmiast uzyska informacje o rozmówcy, np. o historii jego wcześniejszych pobytów. Rozmowa przybierze konkretniejsze kształty, jeśli recepcjonista jeszcze w jej trakcie zaproponuje jedną lub dwie oferty szczególnie dobrze odpowiadające profilowi gościa, zamiast z mozołem przedzierać się przez gąszcz papierowego cennika. A to tylko niektóre możliwości takich narzędzi.

Poza tym pokażemy jak efektywnie wspomagać sprzedaż narzędziami takimi jak Facebook czy YouTube. Niby większość hotelarzy je stosuje, ale mało kto wykorzystuje ich potencjał. Tymczasem taki YouTube to olbrzymia widownia, stosunkowo niskie ceny i niewielu konkurentów - słowiem jedna wielka niewykorzystana okazja reklamowa.

Drugiego dnia konferencji Milena Kurek opowie też o reklamowaniu hotelu krok po kroku. Będzie m.in. o narzędziach dla reklamodawców z niewielkim budżetem. Będzie też o kampaniach brandingowych, bez bezpośrednich celów sprzedażowych. Takie kampanie są idealne na martwe sezony, budują u gości obraz marki hotelu, a przez to przygotowują ich do podjęcia właściwej decyzji w sezonie.

Łącznie przygotowaliśmy aż 19 tematów (tu część I i część II zapowiedzi). Chcemy, by inspirowały, pokazywały nowe kierunki, ale też pozwalały porównać dotychczasowe własne działania z dobrymi praktykami.

Zarejestruj się!

 

***

Hotel Marketing Conference

22-23 września 2015, Poznań (podczas targów Invest Hotel)

15-16 października 2015, Poznań (podczas targów Tour Salon)

Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich