Jak wykorzystać e-mailing do promocji<br>ofert zimowych?

“Drogi Gościu, mamy dla Ciebie ofertę specjalną!” Czyli o tym jak nie być nudnym i zbudować relację z Gościem. Jak pokazać, że o nim pamiętamy, traktujemy w wyjątkowy sposób, nie tracąc przy tym całego dnia pracy na przygotowanie Newslettera.

Większość obiektów hotelarskich ma już skonfigurowane w systemie rezerwacji oferty na zbliżające się święta, sylwestra czy ferie. Z każdym dniem cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a prawdziwy szał w przeszukiwaniu ofert świąteczno - zimowych rozpocznie się z początkiem listopada, po dniu Wszystkich Świętych, kiedy pogoda zmusi do zapomnienia o polskiej, złotej jesieni. To dobry moment, aby przygotować atrakcyjny emailing potocznie zwany newsletterem. Krótko i treściwie pokazać aktualną propozycję, a interesującą grafiką zachęcić do zapoznania się ze szczegółami oferty. Twój mailing nie musi zostać potraktowany jako spam i nie musi trafić od razu do kosza! Zamiast umieszczać w krótkim mailu wszystko co jest dostępne na stronie WWW, skup się na jednej lub dwóch atrakcyjnych ofertach. Nie ma potrzeby szczegółowego opisywania co znajduje się w pakiecie. Na te informacje nakieruje link. Ważne, aby to co Gość widzi otwierając skrzynkę pocztową miało szansę go zaciekawić - największy wyróżnik pakietu, może unikatowa cecha hotelu? Atrakcyjna promocja, super dodatki, umiarkowana długość tekstu (nikt nie lubi kiedy wiadomość wydaje się nie mieć końca). I koniecznie fajna grafika! Własne zdjęcia w dobrej jakości zawsze wygrają z tymi “stokowymi”, a uśmiechnięta rodzina pokona sztucznie pokolorowaną choinkę. 1d-idealny-newsletter--002-zloty   Przygotowanie dobrego mailingu nie musi być przy tym czasochłonne jeśli wykorzystamy narzędzie Hotel Messenger. Narzędzie to umożliwia automatyczne stworzenie atrakcyjnej wiadomości email wykorzystując skonfigurowane w systemie rezerwacyjnym oferty. Wystarczy do tego dołożyć chwytliwy nagłówek, przykuwające wzrok zdjęcie i wiadomość mamy gotową do wysyłki. Na zindywidualizowanym szablonie, w charakterystycznych dla danego hotelu kolorach, z uwzględnieniem brandingu hotelu, całość prezentuje się wiarygodnie i profesjonalnie. Jedną z najważniejszych zalet wysyłki ofert za pomocą Hotel Messenger’a jest poprawność kodu i linkowania do rezerwacji ofert na stronie hotelu, dzięki czemu ograniczamy ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego. A gdy wszystko wygląda już tak jak byśmy chcieli, wybieramy z bazy klientów odpowiednie grupy odbiorców, wysyłamy i... czekamy na falę rezerwacji. Autor: Joanna Staszków - Key Account Manager PROFITROOM