Jak chronić markę Hotelu?

Włożyliśmy wiele pracy w rozpoznawalność naszego Hotelu. Lata istnienia na rynku, perfekcyjna obsługa naszych Gości, przyjazna atmosfera i przede wszystkim  niezapomniane, bezcenne wspomnienia Gości z pobytu. Te, a także wiele innych czynników, które pielęgnujemy wpływają na to, że nazwa naszego Hotelu staje się rozpoznawalna. Zadowoleni Goście wracają do nas, a nawet polecają nas innym. Hotel kojarzy się z nazwą miejscowości, a często nawet z nazwą regionu - jest to ogromny sukces! Rozpoznawalność marki Hotelu jest zdecydowanie bezcenna, dlatego chcielibyśmy poruszyć jakże niezwykle ważny temat:

Jak ją chronić?

Klient, który już niegdyś odwiedził nasz Hotel lub osoba, której polecono nasze usługi poszukuje informacji o aktualnej ofercie dokładnie tak, jak każdy przeciętny internauta - wyszukuje naszego hotelu wyszukiwarce Google.pl. Wpisuje słowa kluczowe powiązane z naszą nazwą, np.

“nazwa hotelu miejscowość”, “nazwa hotelu w nazwa miejscowości”, “nazwa hotelu region” itp.

Niestety zamiast trafić bezpośrednio na serwis internetowy naszego Hotelu w pierwszej kolejności natrafia na serwisy naszych Pośredników. Pokazuje to widok poniżej:

Link prowadzący bezpośrednio do naszej strony to niestety dopiero 3/4 pozycja wyników wyszukiwania.

W takiej sytuacji Klient często rezerwuje pokój w naszym Hotelu, jednak przez stronę Pośrednika. Należy więc zadać sobie pytanie:

Jaki jest koszt pozyskania tej rezerwacji?

Prowizja pośredników to często, aż ok. 15%. W sytuacji kiedy Klient trafiłby bezpośrednio na naszą stronę i z jej poziomu dokonał rezerwacji Hotel zarobiłby zdecydowanie więcej.

Jak wpłynąć na zwiększenie ilości rezerwacji bezpośrednio ze strony Hotelu?

Odpowiedź jest prosta. Należy korzystać z dokładnie tej samej broni z jakiej korzystają nasi Pośrednicy.

Kampania AdWords “Ochrona marki”

Oferujemy naszym Klientom prowadzenie kampanii AdWords “Ochrona marki”. Dzięki takiemu rozwiązaniu to serwis właśnie Państwa Hotelu będzie wyświetlał się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.pl na nazwę Hotelu.

Dzięki temu rozwiązaniu znacząco zoptymalizują Państwo koszt pozyskania rezerwacji.

Jeśli uważasz, że warto chronić swoją markę i chcesz rozpocząć kampanię “Ochrona marki” z nami zapraszamy do kontaktu! :)

Milena Kurek
Marketing Account Manager
Profitroom