Integracja platformy UPPER z TripAdvisor – TripConnect

PROFITROOM rozbudowuje swoje usługi o kolejne, innowacyjne rozwiązania. Dzięki integracji z portalem TripAdvisor, jako jedyna w Polsce firma, uzyskaliśmy certyfikat TripAdvisor Connect Premium, przyznawany wybranym systemom rezerwacyjnym.

Podłączenie systemu rezerwacji online UPPER Booking Engine, flagowego produktu PROFITROOM, do platformy TripConnect to dla hoteli zupełnie nowa szansa dotarcia do gości, którzy poszukują najlepszej oferty wypoczynku, porównując ze sobą kilka obiektów. Podstawową funkcjonalnością nowej platformy ma być możliwość przeprowadzania przez hotel kampanii reklamowych, w postaci sponsorowanego listingu, obok cen oferowanych przez pośredników typu booking.com lub hrs.com. Do tej pory, na platformie mogły znaleźć się jedynie duże portale. Obecnie, dzięki integracji z  UPPER Booking Engine, który reprezentuje wiele niezależnych hoteli, listing pojedynczego również staje się możliwy. Nowa współpraca zakłada ponadto, brak konieczności ustalania minimalnego budżetu, przeznaczanego na kampanie reklamowe, a także możliwość podglądu, w czasie rzeczywistym, informacji o dostępności miejsc i dokonywania rezerwacji online.

Jak działa nowa platforma?

Korzystanie z TripConnect zostało oparte o tradycyjny, ale nowocześnie zmodyfikowany model CPC (cost per click), co oznacza brak konieczności płacenia za kliknięcie w momencie, gdy hotel nie będzie miał już żadnych dostępnych miejsc w terminie, który interesuje użytkownika, szukającego noclegu. Dla właścicieli hoteli oznacza to możliwość ominięcia znacznej prowizji, jaką zazwyczaj pobierają pośrednicy, również wyświetlający się w wynikach wyszukiwania porównywarki TripAdvisor. PROFITROOM spodziewa się znacznego obniżenia średnich kosztów związanych z rezerwacjami pochodzącymi z listingu ofert TripAdvisor.com. Dotychczas wszystkie z nich musiały zostać przekierowane przez stronę jednego z pośredników, narzucających na każdą z ofert swoją prowizję. Teraz, dzięki bezpośredniemu połączeniu TripAdvisor z UPPER Booking Engine, istotnym kosztem pozostanie jedynie CPC (koszt za kliknięcie) po sprawdzeniu dostępności pokojów.

Dlatego niezmiernie istotnym jest współczynnik konwersji, czyli procent osób rezerwujących przez system rezerwacji, po sprawdzeniu dostępności. Najnowsze silniki PROFITROOM – UPPER Booking Engine 4.0 w wersji PRO i CITY zostały zaprojektowane tak, aby konwersja była maksymalna, jednak dużo wciąż zależy od atrakcyjności oferty hotelu w tym kanale sprzedaży. PROFITROOM pomaga nieodpłatnie w optymalizacji oferty w systemie rezerwacji – jeśli chcieliby Państwo skorzystać z takiej pomocy prosimy o kontakt z Działem Pomocy Technicznej – pomoc@profitroom.pl lub tel. 22-398-22-94.

Wszystkie hotele, które mają obecnie konto na portalu TripAdvisor lub założą je w przyszłości, będą miały możliwość tworzenia budżetów, dzięki którym zaczną się wyświetlać w sekcji meta-wyszukiwania w serwisie TripAdvisor (np. po wpisaniu w wyszukiwarce danych takich jak miasto i daty pobytu). Uczestnictwo pozwoli im również na udział w zautomatyzowanym procesie gromadzenia recenzji oraz śledzenie zwrotu z inwestycji w swoje kampanie.

Start platformy TripConnect jest planowany na IV kwartał 2013 roku.

Jeśli są Państwo zainteresowani korzyściami płynącymi ze współpracy z serwisem TripAdvisor prosimy o kontakt z Działem Reklamy i Analiz – marketing@profitroom.pl tel. 22-398-27-10 wew. 107.