Innowacyjna strona Hotelu Haffner w Sopocie

Dla Hotelu Haffner w Sopocie firma PROFITROOM przygotowała innowacyjną witrynę internetową. Strona prezentuje najwyższy poziom technologiczny, efektowny design oraz nowatorski interfejs użytkownika. Już na pierwszy rzut oka witryna wyróżnia się niecodziennym podziałem na sekcje. Odzwierciedlają one charakter obiektu – luksusowy kurort wypoczynkowy w sezonie oraz znakomite centrum konferencyjne w okresie biznesowym.

Głównym założeniem projektu było skierowanie efektownej i bogatej w treści multimedialne prezentacji do dwóch grup gości Hotelu Haffner – Business i Pleasure. Takie podejście pozwoliło przygotować indywidualny zbiór korzyści i informacji, dopasowany idealnie pod konkretnych odbiorców. Mogą oni odkrywać różnorodność oferty hotelu oraz podziwiać standard i jakość obiektu. W tym celu wykorzystany został układ strony tzw. Story Telling. Polega on na przewijaniu kolejnych ekranów strony, odzwierciedlających główne elementy oferty hotelu i zarazem strukturę nawigacyjną witryny. Efekt mówi sam za siebie – wysokiej jakości zdjęcia, doskonałe filmy wideo (przygotowane przez Hotel specjalnie na potrzeby witryny) oraz odpowiednio dobrana treść, tworzą niezwykle efektowną prezentację. Innowacyjny jest też sposób przedstawienia oferty obiektu. Witryna jest wręcz naszpikowana modułami sprzedażowymi. Wartym szczególnej uwagi jest sposób ukazania oferty pakietowej Hotelu Haffner. Niezwykle istotne jest to, że opisy ofert specjalnych zostały przygotowane w formacie tzw. landing pages, czyli zawierają one wszystkie, jak najbardziej istotne z punktu użytkownika elementy na jednej stronie. (…) A to wszystko jest dodatkowo połączone z dynamicznym panelem rezerwacyjnym, który jest dostępny z każdego punktu strony i w sposób całkowicie dynamiczny, i automatyczny może nam przeliczać cenę oraz dostępność wybranej oferty, pozwalając na rezerwację za kliknięciem jednego przycisku – mówi Waldemar Antonowicz, Dyrektor ds. Rozwoju PROFITROOM. Równie dobrze prezentują się tzw. Call to action w sekcji business, czyli elementy interfejsu „nawołujące” do podjęcia kontaktu z hotelem. Wszystkie sekcje zostały też doposażone w przejrzyste formularze kontaktowe, zbierające tzw. Leady – czyli dane osobowe potencjalnych klientów biznesowych. Od strony technologicznej projekt jest równie przełomowy. Wykorzystaliśmy wszystkie nowinki standardu HTML5 i CSS3, tworząc niezwykle płynny, animowany interfejs użytkownika. Witryna w całości oparta jest o AJAX czyli technikę doładowywania tylko tych treści, które w danej chwili chce wyświetlić użytkownik. Takie rozwiązanie przyśpieszyło nawigowanie po stronie i wyraźnie poprawiło czas jej ładowania, a co za tym idzie – satysfakcję użytkownika przeglądającego jej zawartość. Witryna została również zoptymalizowana do pracy z tabletami, oferuje interfejs dotykowy, umożliwiający przewijanie list oraz galerii zdjęć. Uruchomiliśmy też specjalną wersję mobilną, zoptymalizowaną pod smartfony. Mamy nadzieję, że nasza prezentacja będzie dla Państwa inspiracją w działaniach zmierzających do odświeżenia lub zupełnej zmiany designu stron Państwa hoteli. Zachęcamy do pełnego zapoznania się z projektem na http://www.hotelhaffner.pl/ oraz do kontaktu z Działem Handlowym PROFITROOM w celu zapoznania się z naszą ofertą.