Hotele Wernigerode, zamek i strony internetowe jak z bajki - historia prawdziwa

Majestatycznie i nowocześnie - czy da się pogodzić i pokazać tak dwie różne cechy hoteli Wernigerode na ich stronach internetowych? Udowodniliśmy, że tak i jesteśmy bardzo dumni z powstałego projektu. Zobacz przykład nowoczesnej strony internetowej hotelu, która doskonale wspiera sprzedaż bezpośrednią.

Hotele Schlosspalais, Erbprinzpalais i Suitenhaus znajdują się w Wernigerode - historycznej niemieckiej miejscowości słynącej z drewnianych domów i przede wszystkim majestatycznego zamku o tej samej nazwie. Budowla pochodzi z XII wieku, a w XVIII stała się ikoną lokalnego baroku. 

Nasi bohaterowie znajdują się w centralnej części miasta, naprzeciwko tego - jak często określają turyści - “zamku jak z bajki” i w bezpośrednim sąsiedztwie najmniejszego budynku w mieście (o wymiarach 2,95 x 4,20m, w którym kiedyś mieszkało aż 11 osób). Obiekty Wernigerode cieszą się więc doskonałą lokalizacją

Nowoczesna strona internetowa hotelu, przykład

Schlosspalais to hotel butikowy. Erbprinzpalais i Suitenhaus to większe hotele znajdujące się w historycznych budynkach wpisanych na listę zabytków. Naszym zadaniem było stworzenie wspólnej strony “startowej” dla wszystkich trzech obiektów, a także osobnej strony dla każdego z nich. Skupiliśmy się m.in. na tym, by:

  • zachować i podkreślić historyczny styl hoteli, 
  • zainteresować prowadzoną w nich doskonałą kuchnią,
  • pokazać wyjątkowe pokoje przygotowane zgodnie z nurtem zrównoważonego rozwoju,
  • wpleść w design stron usługi dodatkowe, np. strefę wellness.

Ponieważ dobra strona internetowa to podstawa sprzedaży bezpośredniej, bardzo ważne było przede wszystkim to, by goście bez problemu mogli dokonywać rezerwacji na stronach obiektów, a personel sprawnie i z przyjemnością nimi zarządzał. Niezbędna okazała się więc automatyzacja sprzedaży pokoi poprzez wykorzystanie systemu rezerwacji Profitroom Booking Engine i wprowadzenie Profitroom Channel Managera - narzędzia do revenue managementu.

 

Nowoczesna strona internetowa hotelu, przykład 2

 

Nowoczesna strona internetowa hotelu, przykład 3

 

Nowoczesna strona internetowa hotelu, przykład 3

Wyróżniki hotelu:

  • bardzo dobra lokalizacja,
  • parking dla gości ze stacją do ładowania Tesli i innych samochodów elektrycznych,
  • basen, strefa wellness, sauny fińskie i parowe.

Największe wyzwanie dla zespołu Profitroom: 

  • stworzenie trzech stron dla trzech obiektów w taki sposób, by odróżniały się od siebie, ale jednocześnie tworzyły wspólny projekt.

Użyte rozwiązania:

  • strony główne nawiązujące kolorystyką i układem do wnętrz hotelowych,
  • dobrze widoczny na każdej podstronie panel rezerwacyjny, 
  • przyciągająca animacja na przycisku “Rezerwuj online”,
  • indywidualnie dostosowany moduł panelu pokoi,
  • interaktywny moduł aktualności.

Wykorzystana technologia:

  • HTML5, CSS3, Java Script,
  • technika RWD, dzięki czemu wygląd i układ strony automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna urządzenia mobilnego, 
  • smoothscrolling.

Najważniejsze cechy projektu:

  • użyteczny i przejrzysty, mimo konieczności pokazania trzech obiektów,
  • sprzedażowy, przede wszystkim dzięki możliwości bezproblemowego dokonania rezerwacji bezpośredniej.

Opinia klienta - hotelarza:
“Po długich poszukiwaniach firmy, która mogłaby przygotować nam nową stronę, trafiliśmy na Profitroom i się nie zawiedliśmy. Nasze oczekiwania znalazły wierne odzwierciedlenie w projekcie, a w rezultacie, dzięki kreatywnemu podejściu i szybkiej reakcji na nasze zapytania, powstały bardzo profesjonalne i atrakcyjnie wizualnie strony internetowe. Polecamy usługi Profitroom i cieszymy się na dalszą współpracę!”.


Zobacz także inne nasze realizacje!


Autor: Szymon Królikowski, Project Manager