Czas na jesienną ofertę

Za pasem długi weekend sierpniowy, a tuż po nim ostatnie tygodnie wakacji. Czas ruszyć z jesienną ofertą, którą goście są coraz bardziej zainteresowani. Poznaj dane z Profitroom Suite i dowiedz się, jak zyskać więcej rezerwacji w tym okresie.

Gdy publikujemy ten artykuł, kończy się pierwszy tydzień sierpnia. W Profitroom Suite widać, że goście coraz częściej rezerwują pobyty na wrzesień i dalsze terminy jesienne. Już teraz obiekty odnotowały 15% liczby rezerwacji, jakie pojawiły się w całym ubiegłorocznym sezonie. Co więcej, wartość rezerwowanych pobytów osiągnęła już 30% wartości całej jesiennej sprzedaży w 2018 roku!

Jesienny trend 2019

Z czego wynikają powyższe dane? Dzieje się tak dlatego, że średnia cena pobytu jest wyższa o 13%, a średnia długość pobytu wynosi nieco ponad 3 noce, podczas gdy w zeszłym roku pobyty jesienne trwały średnio 2 noce. Najdłuższe pobyty są obecnie rezerwowane na początek września

Chcesz przygotować się na promocję i start kolejnych ofert w 2019 roku? Sprawdź Niezbędnik hotelarza!

Jak możesz to wykorzystać?

  • Dodaj ofertę "Pożegnanie lata" lub "Przedłuż wakacje". Pobyt dzieci gratis lub rabat “dłużej=taniej” to tylko część tego, co możesz zaproponować w takiej ofercie - skup się na swoich atutach i otwórz się na potrzeby gości
  • Zaproś gości do skorzystania ze swojego zaplecza SPA i stwórz ofertę “Babie Lato” w SPA czy “Jesienna regeneracja”
  • Jeśli jesteś obiektem miejskim, zachęć gości do poznania okolicy. Na przykład, zaoferuj kartę miejską lub bilety do największych atrakcji
  • Pamiętaj, że pakietowanie po prostu się opłaca!

Potrzebujesz dodatkowych inspiracji? Porozmawiaj z naszym Działem Revenue na czacie codziennie od poniedziałku do piątku (godz. 10.00-13.00), po zalogowaniu do Profitroom Suite.


Autor: Izabela Jaśkowiak, Revenue Manage