Hotel Brand Awards 2015 <br> Wybieramy najlepsze marki hotelowe w Polsce!

Silna marka hotelu to suma pozytywnych wrażeń, których goście doświadczają, zapamiętują i które sprawiają, że po raz kolejny rezerwują pokój właśnie tam. Wybieramy najsilniejszą markę hotelu, bo marka jest obietnicą jakości, a hotel musi tę obietnicę ciągle spełniać, by utrzymać renomę.

Każdy z nas podczas procesu zakupu dowolnego produktu czy usługi kieruje się marką. Możemy się okłamywać, że obiektywnie wybieramy tylko “najlepsze”, ale będąc spragnionym sięgamy po ulubioną markę napoju - konkretną markę spośród dziesiątek czy setek niemal identycznych butelek.

Nie inaczej jest z hotelami. To właśnie marka sprawia, że niektóre hotele są wybierane chętniej przez gości. Dlatego w konkursie Hotel Brand Awards ocenia się szereg czynników związanych z siłą marki, wpływających na skłonność gości do wybrania konkretnego hotelu spośród wielu jego konkurentów.

Organizatorem konkursu są Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom, który współpracuje z wiodącymi markami hoteli i zyskał odpowiednie kompetencje, by ocenić siłę danej marki. Jednak, by maksymalnie zwiększyć obiektywność konkursu zaangażowaliśmy także niezależnych ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. A na finalną oceną decydujący wpływ będzie mieć 200 przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji Hotel Marketing Conference 2015 odbywającej się w trakcie trwania targów Invest-Hotel 2015.

Uczestnicy mogą zgłaszać hotele w dziesięciu następujących kategoriach: Spa, Boutique, Conference, City Business, Family, Premium, Holiday Resorts, Medical, Historic oraz Rising Star. Wyniki zostaną ogłoszone 23 września 2015 na największej gali branży HoReCa w Polsce podczas Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel w Poznaniu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na www.hotelawards.pl.