Hotel Brand Awards 2015 - sylwetki ekspertów cz.1

Przedstawiamy Państwu sylwetki pierwszych pięciu ekspertów wchodzących w skład kapituły konkursu, każdy z nich odpowiedzialny jest za jedną kategorię konkursową w której nominuje 30 obiektów do 1 etapu konkursu.

Kategoria SPA:

Mariusz Nieścior

Redaktor naczelny Beauty Inspiration. Tematyką spa i wellness zajmuje się profesjonalnie od 10 lat. Założyciel i dyrektor zarządzający Polskiego Instytutu Spa i Wellness. Dziennikarz, autor publikacji oraz opracowań na temat rynku spa i wellness. Inicjator wielu przedsięwzięć rynkowych, mających na celu profesjonalizację rynku usług spa w Polsce – konkursów dla ośrodków spa i dostawców urządzeń spa, konferencji, seminariów, dyskusji branżowych. Prelegent i wykładowca na konferencjach i seminariach poświęconych rynkowi spa i wellness. Konsultant i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego pozycjonowania ośrodków spa, marketingu i promocji. Ukończył szkołę trenerską Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Kategoria Boutique:

Karol Weber 

Inspektor Hotelowy – doradca, kontroler jakości obsługi, trener. Z branżą hotelową związany od 15 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie w dywizji Pokoi i Gastronomii, na różnych stanowiskach, w międzynarodowych sieciach, m.in. w Four Seasons i InterContinental. Promotor kultury organizacyjnej hoteli opartej na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakośćświadczonych obsług oraz zasadzie ‘jeden Zespół – wspólny cel’. Autor bloga Enjoyyourstay.pl

Kategoria Rising Star:

Rafał Szubstarski

Redaktor Naczelny miesięcznika Hotelarz, najpopularniejszego magazynu B2B w branży hotelarskiej, skierowanego do inwestorów, właścicieli i kadry managerskiej obiektów noclegowych -  i najstarszego, bo ukazującego się od 1962 roku. „Hotelarz” stanowi platformę wymiany informacji, opinii i doświadczeń dla wszystkich uczestników rynku noclegowego.”

Kategoria Medical:

Paweł Polka

Aktywny promotor idei SPA & Wellness oraz zdrowego stylu życia. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku "Geografia Turyzmu i Hotelarstwa". Na początku swojej kariery stworzył polskie oddziały firm zajmujących się systemami rezerwacyjnymi online: TourisMarketing Services GmbH i tourisline AG. Od 2005 roku zajmuje się w firmie Comfortum promocją obiektów hotelowych z odnową biologiczną i medical SPA m.in poprzez portale: spahotele.pl , spa-info.plspa-konferencje.pl oraz rokrocznie drukowany Katalog "Hotele SPA & Wellness w Polsce". Comfortum jest właścicielem marek: "SPA Prestige Awards" - prestiżowego plebiscytu na najlepsze obiekty branży SPA, "SPA & Wellness Quality Standard" - certyfikacji hoteli SPA & Wellness. Paweł Polka jest także współwłaścicielem firmy marketingowej "e-promocja.com.pl" zajmującej się marketingiem internetowym, również dla branży hotelowej.

Kategoria Holiday Resort:

Bartłomiej Walas

Teoretyk i praktyk w dziedzinie turystyki, specjalizujący się w marketingu i zarządzaniu usługami i produktami turystycznymi. Redaktor opracowań naukowych, felietonista, wykładowca na państwowych i prywatnych uczelniach wyższych. Wieloletni dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu. Obecnie od 2008 roku Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

 

 

 

 

Więcej informacji na temat konkursu oraz formularz zgłoszeniowy na www.hotelawards.pl.