Dolina Charlotty wyznacza nowy poziom content marketingu

Każdy, kto zobaczy nową stronę Doliny Charlotty zapragnie się w niej znaleźć. W ostatnich miesiącach pracowliśmy nad treścią, technologią i designem, by oddać wyjątkowy charakter tego magicznego miejsca. Czy nam się to udało?

Content is King

Dolina Charlotty ma wyjątkowo rozbudowaną ofertę, oprócz hotelu i balijskiego SPA znajdziemy tam m.in amfiteatr w którym występowały legendy rocka jak Carlos Santana czy najbardziej znane kabarety, prawdziwe ZOO, fokarium a nawet Wodne Safari! Magię tego miejsca dopełnia sceneria jezior, lasów i łąk na których pasą się konie z tutejszej stadniny. A to wszystko znajduje się kilka kilometrów od pięknych plaż Bałtyku... Zespól Profitroom zebrał wszystkie te atrybuty i ułożył treść na stronę internetową w jedną spójną całość - ofertę wypoczynku w Dolinie Charlotty. To właśnie treść-content sprawia, że ta strona jest bardzo wyjątkowa, a treść to nie tylko tekst, ale także zdjęcia i filmy wideo (więcej o znaczeniu Content Marketingu pisaliśmy w Trendach na 2015 rok tutaj).

Wizualna prezentacja treści

Strona została indywidualnie zaprojektowana w najdrobniejszych szczegółach - każda sekcja ma swoje własne ikony, własne układy, standardowe podstrony z tekstem zostały ograniczone do minimum. Strona główna jak i pozostałe podstrony zostały oparte o czysty, minimalisty design, w którego tle widzimy odpowiednio stonowaną animację video. Filmy wyparły w tym przypadku statyczne zdjęcia, co jest najnowszym trendem w projektowaniu stron WWW. Strona główna zawiera także kalendarium z nadchodzącymi wydarzeniami w obiekcie  oraz aktualnie promowane oferty specjalne. Ze względu na bardzo dużą liczbę atrakcji dostępnych w obiekcie dział ten został rozbudowany w znacznym stopniu tak aby wszystkie były zaprezentowane w możliwie najciekawszy sposób. Ważnym elementem tej podstrony jest też interaktywna mapka pokazująca drogę do danej atrakcji.

Podston na tej witrynie jest naprawdę dużo. By ułatwić użytkownikom poruszanie się po tak rozbudowanej stronie zastosowaliśmy nowatorskie menu nawigacyjne. Jest to pełnoekranowe menu zoptymalizowane także pod tablety i obsługę dotykiem. Na stronie zaimplementowany został także bardzo atrakcyjny moduł opinii gości, wraz z podaniem źródła. Tym źródłem jest najczęściej TripAdvisor, dzięki integracji systemu rezerwacji Upper z tym opiniotwórczym portalem, recenzje są autentyczne i pochodzą w od realnych gości Doliny Charlotty.

Galeria została przedstawiona w formie  mozaiki, która nawiązuje do klimatu całej strony - jest to także zupełnie nowe, autorskie rozwiązanie naszej firmy:

Mobile first

W dobie lawinowego przyrostu urządzeń mobilnych zmieniliśmy podejście do budowania strony internetowej hotelu. Przez całą fazę projektowania pamiętaliśmy o tym, że strona musi przede wszystkim działać na smartfonach i tabletach. Jest w pełni responsywna, dostosowuje się do malutkich ekranów telefonów, a także do ekranów HD i najwyższych rozdzielczości Retina. (więcej o tym czym jest responsywność dowiesz się tutaj).

Zaprojektowaliśmy także interfejs dotykowy, który ułatwia poruszanie się po tej rozbudowanej stronie. Pomimo swoje złożoności w teście prędkości Google strona uzyskuje wynik 90/100 w teście wygody użytkowników uzyskuje wynik 100/100!

Efektywność rezerwacyjna

Na stronie został zintegrowany najnowszy system rezerwacyjny Profitroom Upper 5.0 (więcej o nim można przeczytać tutaj), który wbudowany jest także w dedykowane podstrony ofert specjalnych typu landing page.

Aby rezerwacji było jeszcze więcej strona i jej oferty zostały wsparte kampanią reklamową Google Adwords stworzoną także przez zespół Profitroom. By przejść na stronę magicznej Doliny Charlotty wystarczy kliknąć w banner: