Doładuj Profitroom CRM potężną dawką danych z Social WiFi

Czy wiesz, że 65% gości łączy się z WiFi w ciągu 7 minut od zameldowania? Skorzystaj z możliwości automatycznego poszerzenia bazy kontaktów w Profitroom CRM o użytkowników hotelowego WiFi. Po raz kolejny połączyliśmy siły z Social WiFi, by wesprzeć marketing i sprzedaż w Twoim hotelu.

Profitroom CRM to narzędzie do automatyzacji marketingu i sprzedaży w hotelu - pobiera i porządkuje dane gości w jednym miejscu, dzięki niemu możesz m.in. tworzyć i wysyłać mailem profesjonalne oferty pobytowe. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał, niezbędne są źródła informacji o gościach, takie jak Profitroom Booking Engine czy Channel Manager. Warto skorzystać również z Social Wifi

Docieraj szerzej

Dzięki Social Wifi dotrzesz nie tylko do osób składających rezerwację, lecz także do wszystkich gości hotelu, którzy skorzystali z Wi-Fi i często mają duży wpływ na decyzje pobytowe. Poprzez integrację z Social WiFi, do bazy Profitroom CRM trafiają wszyscy goście, którzy zalogowali się do sieci bezprzewodowego internetu w hotelu - zgodnie z RODO.

65% gości łączy się z wi-fi w ciągu 7 minut od zameldowania, a 1/3 od razu po przybyciu! Social WiFi umożliwia rozpoznanie użytkowników sieci, a następnie automatycznie przesyła dane do systemu CRM.


“Tylko część osób, która do nas trafia, dokonuje rezerwacji przy pomocy naszego systemu bookingowego.  Za to z siecią wi-fi łączą się niemal wszyscy, wraz z osobami towarzyszącymi i całymi rodzinami. Dzięki integracji z Social WiFi, wszyscy ci goście automatycznie trafiają do CRM, wielokrotnie zwiększając naszą bazę kontaktów” - mówi Wojciech Sadowicz, Specjalista ds. e-marketingu Hotelu Bania


Docieraj skuteczniej

Profitroom CRM i Social WiFi to doskonale uzupełniające się narzędzia. CRM odpowiada za automatyzację marketingu i sprzedaży, a Social WiFi specjalizuje się w zarządzaniu opinią w sieci i zwiększaniu jakości obsługi. 

Wśród najnowszych funkcjonalności Social WiFi jest system recenzji, który pozwala zidentyfikować niezadowolonych gości i prowadzić z nimi bezpośrednią korespondencję. Zadowolonych gości kieruje zaś na zewnętrzne portale, na których mogą oni podzielić się swoją opinią, zwiększając popularność i średnią ocen obiektu.

Dowiedz się więcej o Social WiFi