Czy strona Twojego hotelu jest atrakcyjna dla użytkowników?

Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego witryna Twojego hotelu nie generuje rezerwacji? Widzisz, że odwiedzają ją dziesiątki gości ale tylko nieliczni decydują się na booking online?

Nadszedł już czas na analizę Twojej strony! Zbadaj ją szczegółowo, zwróć uwagę na elementy takie jak:
  • nowoczesny i użyteczny layout
  • wysokiej jakości zdjęcia
  • dobre teksty
  • optymalizację pod kątem urządzeń mobilnych
  • szybkość działania
Sprawdź, na ile strona Twojego hotelu jest atrakcyjna dla odwiedzających. A jeśli stwierdzisz, że czegoś jej brakuje - skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci skutecznie ją “podrasować”.

Więcej informacji na temat analizy witryny możesz przeczytać na http://www.rethinkhotels.com/grow-direct-online-hotel-bookings-by-optimizing-and-personalizing-your-website/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Komentarz naszego eksperta Waldemar Antonowicz, Dyrektor ds. Rozwoju w PROFITROOM: Pamiętajmy, że witryna internetowa hotelu jest podstawowym punktem kontaktu z gościem. To od niej rozpoczyna zapoznawanie się z ofertą i zaletami obiektu. To właśnie estetyka projektu graficznego, zdjęcia i teksty zawarte na witrynie mają przekonać odwiedzającego do decyzji zakupowej. To jednak nie wszystko - decydującym czynnikiem wpływającym na skuteczność witryny jest odpowiednia konfiguracja i dobra ekspozycja systemu rezerwacyjnego. Atrakcyjna i dobrze wyeksponowana oferta na witrynie hotelu to czysty zysk, nie tylko źródło rezerwacji bezpośrednich online ale również zapytań ofertowych na recepcję.