♡ ♡ ♡ Czy masz już ofertę na walentynki? Zainteresowanie jest ogromne!♡ ♡ ♡

Powitanie Nowego Roku mamy już za sobą, czas pomyśleć o walentynkach. Najświeższe analizy zapytań pokazują, że zainteresowanie jest już duże.  Teraz wszystko w Twoich rękach, aby zakochani wybrali właśnie Twój hotel.

W tym roku 14 lutego wypada w sobotę, wprost idealnie na weekendowy pobyt  we dwoje.  Ze względu na fakt, iż pakiet ten obejmie zapewne 1, maksymalnie 2 noclegi, , a więc koszt samego pokoju nie będzie nadmiernie wysoki,  goście chętnie zakupią dodatki i ekstra atrakcje.

Wykorzystaj więc świetną okazję do sprzedaży pakietów ze skalkulowaną dużą liczbą dodatków w cenie (upselling). Taki zabieg pomoże w zdecydowanym zwiększeniu wartości rezerwacji i maksymalnym dopieszczeniu gości.

Butelka wina, romantyczna kolacja przy świecach,  voucher do SPA dla dwojga czy bukiet kwiatów i czekoladki na powitanie to najchętniej wybierane dodatki. A może w tym roku pojawi się nowy pomysł na wzbogacenie tego wyjątkowego pakietu?

Poniżej przedstawiamy linię trendu w polskich hotelach wg. systemu Upper Booking Engine, pokazującą rezerwacje pakietów walentynkowych w ubiegłym roku (2014).

wykres  

Jak widać, nie warto dłużej czekać z ofertą, bo boom rezerwacyjny jest już blisko. Analiza zeszłorocznych danych pokazała jeszcze jedną ciekawą rzecz, którą warto wykorzystać przy targetowaniu kampanii reklamowych. Mianowicie widoczny na początku lutego skok liczby rezerwacji w ponad 70% dotyczył mężczyzn.

Podsumowując przygotowane i wprowadzone na stronę internetową oferty warto w najbliższych dniach wypromować przy pomocy kampanii AdWords i dotrzeć głównie do wszystkich panów, którzy nie mają jeszcze sprecyzowanych pomysłów na weekend walentynkowy.