Czy hotelowe SPA potrzebuje osobnej witryny? Na przykładzie Hotelu Haffner

Przestrzeń SPA może być fizycznie częścią hotelu. Co nie znaczy, że do jej e-sprzedawania wystarczy hotelowa witryna. Na przykładzie nowej witryny strefy SPA Hotelu Haffner w Sopocie.

Niektóre poboczne gałęzie biznesu hotelowego mogą być tak duże lub skierowane do tak innego klienta, że próby ich sprzedawania wyłącznie na witrynie hotelu okazują się marnowaniem szans.

Najczęstszy przypadek to właśnie przestrzenie SPA w hotelach miejskich. Witryna hotelowa mówi raczej do klienta biznesowego, a strefa SPA jest tu pokazywana jako wartość dodana do noclegu.

Strefę SPA hotelu miejskiego trudno zapełnić tylko gośćmi hotelu. Jednocześnie bariera mentalna powstrzymuje mieszkańców miasta przed traktowaniem strefy SPA w “obcym” hotelu jako day SPA. 

Przecież skoro nie potrzebują noclegu, to po cóż mieliby zaglądać na witrynę hotelu? A jeśli nawet zajrzą - nie poczują się zaproszeni do strefy pokazywanej jako ekskluzywny bonus dla hotelowych gości. A jeśli nawet się poczują - nie zobaczą pełnej prezentacji, szczegółowego cennika zabiegów itd.

Dlatego uruchomiona w lipcu nowa witryna day SPA dla Hotelu Haffner w Sopocie, skierowana do mieszkańców Trójmiasta, zawiera pełną prezentację strefy, np. zobaczyć plan zajęć rekreacyjnych...


spa_haffner_rekreacja.png

...poczuć atmosferę SPA...

spa_haffner_spa.png

...można tam - jak w sklepie internetowym - wykupić vouchery na poszczególne zabiegi, zajęcia rekreacyjne czy posiłek w hotelowej restauracji.


spa haffner vouchery.png

Jednocześnie prezentację strefy SPA skierowaną do gości hotelowych - na witrynie hotelu, mogliśmy pozostawić dopasowaną do ich potrzeb, nie kłopocząc ich koniecznością przedzierania się przez niepotrzebne im informacje.