Black Friday i Cyber Monday - tak to robią hotelarze

Elektronika, odzież, kosmetyki i... usługi hotelowe. Tak, akcje związane z Black Friday i Cyber Monday wkroczyły także do hoteli. Zobacz, jakie rabaty przygotowali polscy hotelarze i dowiedz się, jakie kolejne okazje do zdobycia gości powinieneś wykorzystać w swoim obiekcie!

Szaleństwo zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday na dobre wkroczyło do Polski. W tym roku do akcji włączyły się także hotele. Atrakcyjne rabaty obowiązują nie tylko w trakcie Cyber Weekend, lecz nawet cały tydzień i dłużej! Goście mogą zarezerwować pobyt np. do czerwca 2019 r.

Jak zorganizować Black Friday i Cyber Monday w hotelu? Zobacz nasze wskazówki

Zebraliśmy najciekawsze hotelarskie oferty z całej Polski przygotowane z myślą o Black Friday i Cyber Monday. Zobacz, co robią inni hotelarze!

Black Friday i Cyber Monday nad morzem:

Hotel Skipper****, Rewa:

Black Friiday w hotelu, przykład

Hotel Number One***, Gdańsk:

Black Friday w hotelu, przykład

Hotel Bursztyn***, Sopot:

Black Friday w hotelu, przykład

Black Friday i Cyber Monday w górach:

Hotel Paryski Art & Business****, Zakopane:

Black Friday w hotelu, przykład

Hotel Redyk Ski & Relax***, Ząb:

Black Friday w hotelu, przykład

Hotel Konradówka Wellness & SPA***, Karpacz:

Black Friday, w hotelu, przykład

Black Friday i Cyber Monday na Mazurach:

Willa Port Art & Business****, Ostróda:

Black Friday w hotelu, przykład

Masuria Hotel & SPA, Łukta:

Black Friday w hotelu, przykład

Black Friday i Cyber Monday w mieście:

Qubus Hotels w 12 polskich miastach:

Black Friday w hotelu, przykład

Artis Loft, Radziejowice:

Black Friday w hotelu, przykład

Młyn Jacka Hotel % SPA****, Wadowice:

Black Friday w hotelu, przykład

Hotel Copernicus****, Toruń:

Black Friday w hotelu, przykład

Król Kazimierz Hotel & SPA***, Kazimierz Dolny:

Black Friday w hotelu, przykład

Nie przepuść kolejnych okazji na zwiększenie liczby rezerwacji w swoim hotelu i sprawienie, że goście będą polecać go znajomym. Już teraz pomyśl o:

  • wyprzedaży oferty świątecznej i tej związanej z feriami zimowymi
  • stworzeniu atrakcyjnej oferty “Wakacje first minute”

Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia - skontaktuj się z naszym zespołem Revenue poprzez czat w Profitroom Suite (czekamy od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-13.00). Pomożemy Ci przygotować atrakcyjną ofertę!


Autor: Sara Antoszewicz, Revenue specjalist