Atrakcyjne warunki płatności i anulacji dla gości rezerwujących w dniu przyjazdu

Warunki Last-Minute to nowa funkcja w Profitroom Suite, która usprawni sprzedaż ostatnich wolnych pokoi na stronie obiektu. 

Funkcjonalność została zaprojektowana z myślą o hotelach, które posiadają następujące rodzaje ofert:

  • Cena dnia dla rezerwacji o elastycznych warunkach rezerwacji
  • Cena bezzwrotna, dla rezerwacji opłaconej za cały pobyt z góry i bez możliwości anulacji

Aktywując Warunki Last-Minute dla oferty bezzwrotnej, możemy na dzień bieżący zaoferować gościom niższą cenę za pobyt przy elastycznych warunkach rezerwacji. Goście, którzy zdecydują się na dokonanie rezerwacji na dzień bieżący na jedną noc, nie będą musieli dokonać przedpłaty ani podawać danych karty kredytowej. Będą mieli również możliwość bezpłatnej anulacji w dowolnym momencie.

Wraz z końcem dnia maleje prawdopodobieństwo sprzedania ostatnich wolnych pokoi, dlatego warto podjąć ryzyko sprzedania rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji.

Dlaczego warto aktywować Warunki Last-Minute?

Dzięki nowej funkcji zwiększysz szanse sprzedania ostatnich wolnych pokoi. Przyczynią się do tego następujące aspekty:

  1. Atrakcyjna oferta. Możesz zachęcić gości do złożenia rezerwacji, oferując najniższe ceny pobytu bez konieczności dokonywania przedpłaty ani podawania danych karty kredytowej oraz z możliwością anulacji w dowolnym momencie.
  2. Warunki konkurencyjne dla portali rezerwacyjnych. Jeśli dotychczas korzystałeś z podobnej funkcji na portalach rezerwacyjnych takich jak np. Booking czy Expedia, od teraz możesz oferować gościom równie atrakcyjne warunki bezpośrednio przez system rezerwacyjny.
  3. Szybsze rezerwowanie na urządzeniach mobilnych. Osoby będące w podróży szukają ofert noclegowych najczęściej na urządzeniach mobilnych. Brak konieczności dokonywania przelewu online, czy podawania danych karty kredytowej to duże ułatwienie podczas dokonywania rezerwacji na smartfonie czy tablecie.

Jak aktywować Warunki Last-Minute?

Zaloguj się do Suite Profitroom. Wybierz z menu Zarządzanie sprzedażą, a następnie Oferty. Wyświetlona zostanie lista Twoich aktywnych ofert. Kliknij na wybraną ofertę z listy lub stwórz nową ofertę. Zaznacz pole Warunki Last-Minute.

Możesz również dostosować ustawienia Warunków Last-Minute do Twoich potrzeb, dzięki czemu zdecydujesz, z jakim wyprzedzeniem i dla jakiej dostępności pokoi funkcja zostanie uruchomiona. Aby przejść do ustawień, wybierz z menu Ustawienia, a następnie System Rezerwacyjny > Warunki rezerwacji > Warunki Last-Minute. 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel +48 61 840 23 80 oraz adresem mailowym pomoc@profitroom.com 

Filip Warguła, Product Owner