5 powodów, dla których Twój hotel powinien mieć dobrą stronę www
17.04.2018 Patrycja Ajanidis
5 powodów, dla których Twój hotel powinien mieć dobrą stronę www

Strony internetowe różnią się od siebie nie tylko warstwą graficzną i funkcjonalnościami, ale przede wszystkim celami, jakie mają realizować. Niektóre tworzone są jako baza wiedzy, inne mają przede wszystkim przyciągać wzrok efektowną grafiką i zdjęciami, są też takie, które stworzone są wyłącznie po to, aby sprzedawać. Jakie zadania stawiane są przed dobrą stroną WWW w branży hotelarskiej, w której sprzedaż jest w dużej mierze efektem zaufania, dobrych relacji i lojalności Gości? Oto 5 celów, które powinna realizować.

Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
Trendy 2018 | Program lojalnościowy dla hotelu? Tak, ale personalizowany!
12.04.2018 Karolina Dziedzic
5 powodów, dla których Twój hotel potrzebuje channel managera
5 powodów, dla których Twój hotel potrzebuje channel managera
10.04.2018 Katarzyna Kraul, Sales Specialist
Kalendarz wydarzeń Profitroom: Kwiecień 2018
Kalendarz wydarzeń Profitroom: Kwiecień 2018
06.04.2018
Zostań współtwórcą naszych produktów! Dołącz do społeczności, która je projektuje
Zostań współtwórcą naszych produktów! Dołącz do społeczności, która je projektuje
04.04.2018 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Revenue, a dotychczas nie mieliście okazji zapytać
28.03.2018 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Trzymamy fason, czyli kompleksowe projekty dla hoteli
Trzymamy fason, czyli kompleksowe projekty dla hoteli
27.03.2018 Marcin Dmoch, Art Director
3 generacje gości – jak skutecznie komunikować się online
3 generacje gości – jak skutecznie komunikować się online
19.03.2018 Izabela Jaśkowiak, Revenue Specialist
Kuszenie niezdecydowanych, czyli o tym, że marketingowe zaloty się opłacają
Kuszenie niezdecydowanych, czyli o tym, że marketingowe zaloty się opłacają
15.03.2018
Jak wykorzystać kampanie PPC, aby zwiększyć ruch z rynków zagranicznych
Jak wykorzystać kampanie PPC, aby zwiększyć ruch z rynków zagranicznych
13.03.2018 Milena Bręczewska, Justyna Zakrzewska
Jaki wpływ na wynik sprzedaży ma silna marka hotelu?
Jaki wpływ na wynik sprzedaży ma silna marka hotelu?
12.03.2018 Damian Mrugas, Data Analyst
5 najważniejszych aspektów budowania marki hotelu
5 najważniejszych aspektów budowania marki hotelu
09.03.2018 Milena Bręczewska, Marketing Specialist Team Leader
RODO: Systemy Profitroom zgodne z wymogami unijnymi
RODO: Systemy Profitroom zgodne z wymogami unijnymi
08.03.2018 Filip Warguła
Twoja przystań. Twoje chwile. Twój odpoczynek - Hotel Przystań dla Ciebie
Twoja przystań. Twoje chwile. Twój odpoczynek - Hotel Przystań dla Ciebie
06.03.2018 Magdalena Gawron, Project Manager
Linki i PDF-y w ofertach. Dlaczego to zły pomysł?
Linki i PDF-y w ofertach. Dlaczego to zły pomysł?
05.03.2018 Maciej Janas, UX Designer
Postaw na sprzedaż bezpośrednią. Dowiedz się jaka może czekać Cię przyszłość ...
Postaw na sprzedaż bezpośrednią. Dowiedz się jaka może czekać Cię przyszłość ...
02.03.2018
Profitroom CRM - automatyzacja marketingu i sprzedaży hotelu na wyciągnięcie ręki
Profitroom CRM - automatyzacja marketingu i sprzedaży hotelu na wyciągnięcie ręki
26.02.2018 Justyna Urbaniak, Product Owner
Wsparcie techniczne Profitroom
Wsparcie techniczne Profitroom
22.02.2018 Rafał Łowiński, Support Director
Aparthotele - luksus czy realizacja potrzeb?
Aparthotele - luksus czy realizacja potrzeb?
20.02.2018 Julia Zaborska, Project Manager