Nowość Google: filtry wyszukiwania lokalnego
11.10.2018 Agata Blachowska, Content Specialist
Nowość Google: filtry wyszukiwania lokalnego

Google wprowadziło nowość do wyszukiwania lokalnego hoteli. Dotychczas specjalne ikony pomagały w graficzny sposób zapoznać potencjalnych gości z udogodnieniami w wybranym hotelu. Teraz te same ikony pojawiają się jako filtry wyszukiwania. Sprawdź szczegóły i skorzystaj z porad specjalisty!

1000 Hotelarzy na HMC 2018
1000 Hotelarzy na HMC 2018
09.10.2018 Agata Blachowska, Content Specialist i Paweł Zemka, Marketing Director
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
Jak sprzedać Boże Narodzenie Sylwestra 2018? Wcale nie jest za wcześnie, żeby zacząć o tym myśleć!
06.09.2018 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
Efektywnie zaPlanuj sprzedaż z nową funkcją Profitroom Channel Manager
Efektywnie zaPlanuj sprzedaż z nową funkcją Profitroom Channel Manager
05.09.2018 Waldemar Antonowicz, Product Development Director i Mateusz Rodowski, Product Owner
Remarketing dynamiczny, czyli najnowsze rozwiązanie poprawiające sprzedaż Hotelu
Remarketing dynamiczny, czyli najnowsze rozwiązanie poprawiające sprzedaż Hotelu
22.08.2018 Milena Bręczewska, Marketing Team Leader
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
Miasta stawiają na City Break - hotelowa sztuka pozyskania Gościa last minute
25.07.2018 Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Specialist
SIMPLY MORE… KNOWLEDGE
SIMPLY MORE… KNOWLEDGE
17.07.2018
Apartamenty stworzone z myślą o Tobie - Amstra Luxury Apartments
Apartamenty stworzone z myślą o Tobie - Amstra Luxury Apartments
04.07.2018 Magdalena Gawron, Senior Project Manager
Trendy w sprzedaży hoteli górskich na sezon wakacje 2018
Trendy w sprzedaży hoteli górskich na sezon wakacje 2018
04.07.2018 Sara Antoszewicz, Revenue Specialist
HOTEL MARKETING CONFERENCE 2018 - zapisy ruszyły!
HOTEL MARKETING CONFERENCE 2018 - zapisy ruszyły!
29.06.2018
Niskie wyniki sprzedaży hoteli nadmorskich na sezon wakacje 2018
Niskie wyniki sprzedaży hoteli nadmorskich na sezon wakacje 2018
27.06.2018 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Certyfikat SSL a najnowsze wytyczne pozycjonowania Google
Certyfikat SSL a najnowsze wytyczne pozycjonowania Google
21.06.2018
Widoczność w trivago - praktyczne porady
Widoczność w trivago - praktyczne porady
15.06.2018 Milena Bręczewska, Marketing Team Leader
Travelclick GDS dostępny w Profitroom Channel Manager
Travelclick GDS dostępny w Profitroom Channel Manager
14.06.2018 Karolina Dziedzic, Business Partner Manager
Nosalowy Dwór - jedyny taki projekt strony www dla resortu w Polsce
Nosalowy Dwór - jedyny taki projekt strony www dla resortu w Polsce
31.05.2018
Systemy Profitroom w pełni zgodne z RODO
Systemy Profitroom w pełni zgodne z RODO
25.05.2018
Wakacyjny boom sprzedażowy! Czy to już?
Wakacyjny boom sprzedażowy! Czy to już?
11.05.2018 Sara Antoszewicz i Justyna Zakrzewska
Marketing hotelu na Facebooku – nowe, dynamiczne możliwości
Marketing hotelu na Facebooku – nowe, dynamiczne możliwości
24.04.2018 Katarzyna Łyjak
5 powodów, dla których Twój hotel powinien mieć dobrą stronę www
5 powodów, dla których Twój hotel powinien mieć dobrą stronę www
17.04.2018 Patrycja Ajanidis