Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Social WIFI

Narzędzie analityczno-marketingowe dla hoteli

Social WiFi for Hotels

Korzyści dla obiektów hotelarskich

Buduj swoją bazę gości za grosze

Mniej niż 1 zł za każdy kontakt!

Dzięki Social WiFi, w najbardziej efektywny sposób zbierasz adresy e-mail Twoich Gości wraz z ich zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Przeciętny koszt pozyskania tych kontaktów to mniej niż 1zł, co stwarza okazję do pozyskania wartościowych danych w niezwykle atrakcyjnej cenie. Choćby z tego ekonomicznego powodu opłaca się wdrożyć Social WiFi w hotelu, ale warto dodatkowo wspomnieć o tym, że pozyskiwane są kontakty:

  • nie tylko do osób składających rezerwację, ale do wszystkich gości Hotelu, którzy skorzystali z Wi-Fi, a często to właśnie oni mają duży wpływ na decyzje,
  • do wszystkich uczestników konferencji, która odbywa się w obiekcie.

Dbaj o jakość obsługi i opinie

Dzięki Social WiFi zbierzesz feedback i zadbasz o obsługę klienta o Twoim obiekcie. Wykorzystując specjalny system gwiazdkowo-opiniowy wyślesz do Gościa (12 godzin po opuszczeniu przez niego Hotelu) prośbę o ocenę, dzięki czemu będziesz miał 48h na reakcję zanim trafi do niego ankieta z TripAdvisor. Dzięki temu będziesz w stanie odpowiednio wcześniej zareagować na negatywne komentarze, podjąć akcję i uprzedzić nie najepszą opinię na portalu TripAdvisor czy Booking.com.
Dodatkowo, dobę po opuszczeniu hotelu Twój Gość otrzyma automatycznie zapytanie o poziom zadowolenia z jakości obsługi oraz prośbę o zostawienie opinii w partnerskim serwisie TripAdvisor, gdzie będzie mógł wyrazić swoje zadowolenie.

Poznaj swoich Gości

Social WiFi to skuteczne narzędzie do zbierania informacji o Gościach, którzy korzystają z internetu, zarówno w momencie zalogowania do sieci bezprzewodowej, jak również później. W trakcie procesu logowania uzyskujesz ich adres e-mail, wiek i płeć. Wiedza ta pozwoli zaplanować precyzyjną komunikację marketingową Twojego hotelu i wysyłać targetowane mailingi – inne do kobiet, a inne do mężczyzn. Mamy tu do czynienia z sytuacją „win-win”, w której z jednej strony pozyskujemy dane o Gościach, a z drugiej oferujemy im korzyść w postaci spersonalizowanej oferty, vouchera czy zniżki.

Informuj o hotelu i atrakcjach

Stronę powitalną zintegrowaną z profilem na Facebooku możesz wykorzystać do informowania o hotelu i atrakcjach w okolicy, zameldowania czy zachęcenia do aktywności w social media. Twoi Goście, po pierwszym zalogowaniu do inteligentnego Wi-Fi w hotelu, otrzymają na adres mailowy wiadomość z informacjami dotyczącymi doby hotelowej, okolicznych atrakcji czy aktualnych promocji.

Komunikuj się na wyższym poziomie

Social WiFi to również kanał komunikacji, dzięki któremu możesz kontaktować się z Gośćmi, pozyskać nowych klientów, zachęcić aktualnych klientów do większej aktywności i sprawić, by odwiedzali Cię częściej. Dzięki wysyłce personalizowanego e-mailingu, komunikacji atrakcyjnej oferty promocyjnej, programu lojalnościowego czy konkursu, budujesz relację.

Odkryj potencjał WiFi i social media

Klient zalogowany do WiFi może polubić profil hotelu, zameldować się czy zostawić komentarz.  Jeden meldunek dociera średnio do 120 znajomych, co stanowi reklamę Twojego hotelu, zwiększa jego zasięg i rozpoznawalność.

Udostępniaj pakiet konferencyjny

Podczas konferencji możesz aktywować dla Gości Pakiet Konferencyjny. Uczestnicy konferencji otrzymają maila z harmonogramem, wykazem prelegentów, opisem prelekcji i dodatkowe informacje, które zdecydujesz się im przekazać. Będą mogli wrócić do tych treści w dowolnym momencie.

Integruj Wi-Fi z innymi narzędziami

Zebrane podczas logowania maile możesz automatycznie wyeksportować do innych narzędzi. Do Social WiFi wkleisz również kody remarketingowe z Google lub Facebooka i wyświetlisz Gościom hotelowym reklamy.

Skuteczny e-mail marketing

Zgromadzone podczas procesu logowania dane, jak płeć, wiek, czy sposób logowania, pozwalają na wysyłkę kampanii mailingowych, personalizację komunikatów marketingowych oraz precyzyjny remarketing. Goście otrzymują również informacje o aktualnych promocjach, kupony ze zniżką czy vouchery.

Jak działa Social WiFi for Hotels?

Cały proces w 4 krokach

1. Klienci łączą się z siecią Social WiFi.
2. Logują się do Wi-Fi za pomocą maila lub wtyczki społecznościowej.
3. Widzą Twoją stronę powitalną zintegrowaną z Facebookiem.
4. Poprzez panel Social WiFi uzyskujesz informacje o Klientach i możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu.

Skontaktuj się z nami

Skorzystaj z zakładki kontakt, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat produktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wraz z Tobą wypracujemy najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla Twojego obiektu.

Marek, Marketing Manager
Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij