Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Sprzedaż

telefoniczna często zaczyna się od:

“Jestem na waszej stronie i…”.

Duża część gości wciąż woli zdecydować się na bezpośredni kontakt telefoniczny w trakcie procesu rezerwacji niż wybrać wymarzony pokój samodzielnie, w systemie rezerwacji on-line.

Analiza wielu godzin rozmów telefonicznych wskazuje na fakt, że niestety często droga ta jest trudna dla obu stron, a także obarczona dużym ryzykiem pomyłek. Zdarza się także, że goście otrzymują nieatrakcyjne i gorsze cenowo oferty niż te dostępne online, a sama forma prezentacji korzyści jest bardzo uboga. To wszystko wpływa na fakt niższego, niż możliwy do osiągnięcia, współczynnika finalizacji rezerwacji.

Easy Sell

rozszerz możliwości sprzedaży

Dzięki modułowi EasySell możesz tworzyć oferty w odpowiedzi na maila lub jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z gościem. Program jest doskonałym rozszerzeniem możliwości sprzedażowych Upper Booking Engine. Śledź na bieżąco status każdego zgłoszenia i zostań ekspertem ds. sprzedaży bez dodatkowych szkoleń.

Już w trakcie rozmowy z gościem system pozwala skomponować optymalną ofertę i wysłać ją wraz z precyzyjną kalkulacją cen do gościa. Gość wybiera jeden z przesłanych wariantów i dokonuje błyskawicznej rezerwacji online.

Optymalizacja czasu

Standardowy proces ofertowania po zapytaniu telefonicznym wynosi w polskich hotelach 24h. W tym czasie wiele osób dokonuje rezerwacji online u pośredników lub nawet w innym hotelu.

Dzięki EasySell czas ofertowania zostaje skrócony do 3 minut, dzięki czemu sprzedaż znacząco rośnie.

Piotr, Senior Revenue Manager

Przykładowa wiadomość Easy Sell

Jak to działa?

System podpowiada jakie oferty zaproponować klientowi

System po wpisaniu adresu email gościa, wybraniu daty pobytu i liczby osób, podpowie jakie oferty i pokoje odpowiadają zadanym kryteriom. Z listy gotowych propozycji recepcjonista może wybrać jedną lub kilka opcji, które drogą mailową trafią do gościa.

Easy Sell krok po kroku...

Główne zalety Easy Sell

Dlaczego warto korzystać z tego narzędzia?

  • natychmiastowa kalkulacja wszystkich dostępnych ofert,
  • możliwość wysłania oferty już w trakcie rozmowy z gościem,
  • większa szansa finalizacji rezerwacji,
  • zawsze aktualne oferty i realna dostępność pokoi,
  • eliminacja pomyłek i błędów w kalkulacjach,
  • możliwość integracji ze skrzynką kontaktową hotelu,
  • bezpieczne, elektroniczne metody płatności,
  • możliwość rozliczania pracowników z efektywności sprzedaży telefonicznej,
  • większa satysfakcja gości i pracowników hotelu.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij