Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Pełna analiza

Twoich Klientów

Analiza informacji na temat Klientów Hotelu pozwoli na lepsze zrozumienie ich potrzeb. Nowoczesne narzędzie umożliwia zbieranie danych demograficznych, geograficznych dotyczących użytkowników Twojej strony, śledzenie ruchu w witrynie, co przełoży się na większą liczbę rezerwacji oraz użyteczność strony.

Główne zalety narzędzia analitycznego:

  • Zbieranie danych dotyczących użytkowników;
  • Analiza zachowań Klientów;
  • Zwiększenie użyteczności strony;
  • Analiza skuteczności sprzedaży.

Zwiększamy sprzedaż

Dogłębna analiza ruchu na stronie Hotelu umożliwia lepsze poznanie potrzeb, oczekiwań oraz zachowań Klientów. Zbierane dane ułatwiają dostosowanie witryny, systemu rezerwacyjnego, tak, by zwiększyć liczbę zabookowanych pokoi.

Krzysztof, E-marketing Specialist

Dlaczego warto?

Korzyści z pełnej analityki 

Ruch na stronie

Określenie wielkości ruchu na stronie, liczby nowych i powracających Klientów stanowi ważną informację do analizy potencjału sprzedażowego wśród użytkowników strony. Dzięki narzędziom analitycznym możliwe jest określenie skuteczności wybranego medium oraz wskazanie, z którego źródła pochodzi największa liczba konwertujących użytkowników.

Zachowanie użytkowników

Informacje na temat użytkowników Twojej strony pozwalają na dzielenie Klientów na segmenty demograficzne, geograficzne, ale także na stworzenie profilu behawioralnego potencjalnych Gości Twojego Hotelu. Dogłębna analiza umożliwia m.in. wskazanie najpopularniejszych podstron, odwiedzanych przez użytkowników oraz śledzenie ich zachowań na stronie.

Skuteczność sprzedaży

Wskazanie etapów sprzedaży, na których użytkownik najczęściej porzucał rezerwację, może przełożyć się na zwiększenie liczby sfinalizowanych transakcji. Analiza danych pozwoli na określenie potrzeb i oczekiwań Klientów, a co za tym idzie zwiększy użyteczność i intuicyjność serwisu dla użytkowników.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij