Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Marketing Automation

Efektywna strategia marketingowa

Systematyczne gromadzenie informacji na temat Gości odwiedzających Hotel pozwala na tworzenie profili behawioralnych oraz śledzenie zachowań Klientów. Dzięki czemu możliwe jest podejmowanie odpowiednich akcji marketingowych, kierowanych do tak zwanych dojrzałych leadów.

Korzyści Marketing Automation:

  • Zwiększenie konwersji leadów;
  • Dokładne poznanie indywidualnych potrzeb;
  • Ofertowanie odzwierciedlające oczekiwania Klientów;
  • Automatyczne analizowanie zachowań Klientów;
  • Planowanie efektywnych strategii marketingowych.

Odpowiedni moment

Obserwacja zachowań Klientów, wchodzących w interakcję z Hotelem umożliwia określenie najlepszego momentu do kontaktu z nimi. Zebrane w ten sposób informacje pozwalają także skuteczeniej sprzedawać ofertę.

Marek, eCommerce Team Leader

Dlaczego warto?

Korzyści z marketing automation 

Trafiaj do zainteresowanych!

Automatyczne przyznawanie scoringu Klientom, na podstawie podejmowanych przez nich działań na stronie internetowej, ułatwia planowanie strategii marketingowej. Algorytmy decydujące o przyznaniu punktów możemy samodzielnie ustawiać, co gwarantuje nam uzyskanie dokładnych infromacji, które nas interesują, na temat profilu behawioralnego Gości.

Obserwacja Klientów

Stała obserwacja zachowań Klientów pozwala na uzyskanie informacji, które następnie można przełożyć na większą kontrolę i poprawę procesu sprzedażowego. Ustalając pułap liczby punktów możemy określić, w którym momencie należy podjąć odpowiednie działania marketingowe skierowane do określonego Klienta.

Dopasowanie przekazu do użytkownika

Zautomatyzowana wysyłka wiadomości    e-mail lub newsletterów w znacznym stopniu ułatwia i skraca komunikację z Klientami. Grupowanie Gości według odpowiednich tagów, liczby przyznanych im punktów gwarantuje prawidłowe kierowanie komunikatów do właściwych grup odbiorców. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij