Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Odbierz swój kupon promocyjny!

Specjalna promocja dla wszystkich rozpoczynających swoją kampanię

Skorzystaj z okazji

Oferta wakacyjna sprzedaje się już teraz

Według danych, które posiada Profitroom, zainteresowanie ofertą wakacyjną wzrasta już od połowy lutego. Klienci szukają wtedy miejsca na wypoczynek w trakcie wakacji. Daj się im znaleźć i przyciągnij do siebie gości!

Kampania dostosowana do oferty

Już od 8 lat prowadzimy kampanie w branży hotelarskiej

Co odróżnia naszą firmę od innych agencji świadczących usługę reklamy w wyszukiwarce internetowej? W Profitroom doskonale wiemy jak sprzedawać ofertę hoteli i aparamentów, gdyż z powodzeniem zajmujemy się tym od dawna. Widzimy jak kampania przekłada się na spredaż!

Otrzymasz pełną analizę

Certyfikowani specjaliści dostarczą Ci najważniejsze dane

Przed i w trakcie trwania kampanii kompleksowo analizujemy wszystkie dostępne dane, aby maksymalizować efektywność naszych działań. Wykażemy Ci informacje o pozyskanych dzięki AdWords odbiorcach i dokonanych przez nich rezerwacjach. Z łatwością ocenisz jak kampania przełożyła się na efekt.

Warunki promocji

Skorzystaj z dodatkowego doładowania konta

W ramach promocji wpłacając budżet na kampanię AdWords otrzymasz kupon promocyjny na dodatkowe działania. Wystarczy zapytać o wysokość dodatkowego zasilenia w trakcie wpłacania budżetu.  Promocja dotyczy wszystkich obiektów działających w branży hotelarskiej, które nie realizują jeszcze kampanii z Profitroom. Firma pobiera 20% prowizji za obsługę całego budżetu.

Google AdWords w branży hotelarskiej

Reklama w wyszukiwarce

Google AdWords - główne zalety:

  • zyskujesz natychmiastowy efekt w postaci zwiększonego ruchu na stronie,
  • Twój obiekt staje się widoczny na 1 stronie wyszukiwarki,
  • reklamujesz się dokładnie tak, jak chcesz i możesz to w każdej chwili zmodyfikować,
  • inwestujesz tylko tyle, ile chcesz i tak jak chcesz,
  • posiadasz możliwość pełnej analizy efektów działań.

Partnerstwo Google

Profitroom posiada status oficjalnego partnera Google w obszarze AdWords i (jako jedyna firma w Polsce) Hotel Ads. Zespół tworzą doświadczeni specjaliści ds. e-marketingu, których kompetencje z obsługą kampanii potwierdzone są certyfikatami Google.

Milena, Account Manager

Dlaczego zrobimy to lepiej?

Zacznij z nami współpracę i osiągnij sukces, ponieważ:

Znamy specyfikę branży

Rozumiemy Twoje cele i sposób działania

Kampania skoncentrowana będzie na sprzedaży ofert i pakietów pobytowych o największym potencjale sprzedażowym, po to, aby zwiększyć zyski Twojego hotelu.

Wiemy jak dopasować kampanię marketingową do złożoności produktu, którym jest pobyt w hotelu lub apartamencie. Znamy metody pracy gwarantujące wzrosty rezerwacji.

Posiadamy doswiadczenie

Lepiej zoptymalizujemy Twoją kampanię

Kampania przygotowana zostanie w oparciu o najskuteczniejsze wzorce wypracowane w branży hotelarskiej, co pozwoli uniknąć Ci nietrafionej inwestycji.

Regularnie optymalizujemy reklamy, dobór słów kluczowych, rozszerzenia i promowane podstrony, dzięki czemu reklama jest zawsze dostosowana do bieżących trendów.

Szczegółowo analizujemy

każdą wydaną na kampanię złotówkę

Kampania poprzedzona będzie kompleksową analizą danych promowanego obiektu, dzięki czemu dotrzesz z reklamą do Twoich potencjalnych klientów.

Kampania zostanie połączona z usługą statystyczną Google Analytics, która dostarczy dokładnych danych o skuteczności działań i internautach odwiedzających witrynę.

Przyciągamy klientów na stronę

i zwiększamy liczbę rezerwacji online

Dzięki AdWords Twoja strona internetowa zyska większą widoczność w sieci, co zapewni wizyty potencjalnych gości, a w rezultacie rezerwacje, które są naszym celem.

Przeanalizujemy zachowanie użytkowników na Twojej stronie. Wykażemy liczbę pozyskanych użytkowników i ich zaangażowanie na stronie, a także liczbę pozyskanych rezerwacji, co pozwoli maksymalizować efektywność działań.

Chronimy Twoją markę

ograniczamy koszt pośredników (OTA)

Kampania ochrony marki to najskuteczniejsza forma reklamy silnych marek hotelowych, która pozwala przenieść sprzedaż ze stron pośredników (OTA) bezpośrednio na oficjalną stronę obiektu.

Kampania tego typu polega na wyświetlaniu reklamy na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google ponad ofertami pośredników.

Wyeksponowanie marki w Internecie

Dzięki kampanii AdWords zaprezentujesz swoją ofertę ponad wynikami wyszukiwania dla Twoich konkurentów i pośredników. Przygotowane reklamy mogą wyświetlają się nie tylko na ogólne słowa kluczowe, ale także nazwę Hotelu, stanowiąc skuteczną ochronę jego marki w sieci.

Milena, Account Manager 

Gdzie wyświetlają się reklamy?

 

Reklamy AdWords zajmują obecnie większą część pierwszego ekranu wyników wyszukiwania użytkownika po wpisaniu dowolnej frazy, która może prowadzić do znalezienia hotelu w sieci. Wyniki te możemy zobaczyć w miejscu oznaczonym czerwoną ramką.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij