Zapytanie ofertowe
Dobrze trafiłeś! Skontaktujemy się z Tobą i omówimy potrzeby Twojego hotelu.
* pola wymagane
Zaznacz obszary, które Cię interesują:
System rezerwacji
Channel Manager
Strony internetowe
Marketing internetowy
Social WiFi
BĄDŹ NA BIEŻĄCO z naszymi nowościami
Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
+48 61 840 23 80

Lifting marki hotelu - na przykładzie Hotelu Crocus w Zakopanem

dla Hotel Crocus

Na tak nasyconym hotelowo rynku jak Podhale, trudno się wyróżnić. Dla niezorientowanego klienta wszystkie hotele są podobne - a skoro tak, dlaczego nie wybrać tańszego? Na przykładzie Hotelu Crocus w Zakopanem.

Gdy inwestor, wówczas spoza branży hotelarskiej, oddawał do użytku hotel Crocus, był to powiew świeżości na podhalańskim rynku hotelarskim. Utrzymany w nowoczesnym stylu obiekt mocno odróżniał się od konkurencji.

Od tego czasu minęło kilka lat i... Crocus nieco zatracił swoją unikalność. A większość rezerwacji zdobywali dla niego pośrednicy.

Na briefing zaprosił nas nowy dyrektor hotelu, Marcin Komoniewski. Podczas wizyty w Zakopanem wspólnie z klientem analizowaliśmy grupę docelową Hotelu Crocus oraz całą masę zalet obiektu. Szukaliśmy jednak takiego wyróżnika hotelu, którego nie posiadają inne luksusowe hotele w okolicy. Kluczem okazała się być lokalizacja Crocusa u wrót Tatrzańskiego Parku Narodowego, blisko kolejki linowej na Kasprowy Wierch. To właśnie tą cechę wyeksponowaliśmy w przekazie marketingowym.

Marcin Dragan, dyrektor zarządzający Profitroom

Jak pomogliśmy

W nowej komunikacji marketingowej Crocusa (w tym na świeżo uruchomionej witrynie HotelCrocus.pl), zwracamy się więc do gości, którzy przyjeżdżają raczej “w Tatry” niż “do Zakopanego”. Latem chodzą tymi trudniejszymi z tatrzańskich szlaków, a zimą stoki Kasprowego traktują (słusznie) jako jedyne prawdziwe wyzwanie narciarskie w polskich górach.

Jednocześnie po powrocie z gór chcą wypocząć w komfortowych warunkach, korzystając z udogodnień (np. strefa SPA & Welness) i dobrze zjeść. Tę koncepcję wyraziliśmy w haśle “Nowoczesne i luksusowe Wrota Tatr” Jak udowodnić taką deklarację?

Główne wyróżniki hotelu:

  • bliskość Tatrzańskiego Parku Narodowego,
  • wystrój łączący nowoczesność i naturalność,
  • luksusowe, bardzo duże wnętrza,
  • liczne wydarzenia górskie,
  • autorska kuchnia.

Zdjęcia

Na początek pokazać rzeczywistość - na zdjęciach. “Zatopiliśmy” więc witrynę w fotografiach pokazujących hotel na tle (bardzo bliskich) gór…

Wnętrza

… a także jego wnętrza łączące współczesne wygody z górską naturalnością…

Otoczenie

…oraz otoczenie hotelu…

Tylko u nas

Ponieważ hotel żyje licznymi wydarzeniami górskimi, to akcent padł na eksponowanie sekcji “Tylko u nas” (widgety wysuwane z prawego boku, niezasłaniające zdjęć), akcentujące dodatkowo promocje typu rowery elektryczne (jedyne w Zakopanem) czy specjalne atrakcje dla motocyklistów.

Pokoje

Nietypowo duże pokoje w Crocusie podkreślamy z kolei nie tylko wielkimi, dobrze eksponowanymi zdjęciami wnętrz, ale także danymi liczbowymi podawanymi już na głównej stronie.

Szef Kuchni

Świetną hotelową kuchnię pokazujemy przez osobę szefa kuchni, Daniela Bzdyka i jego autorski pomysł na komponowanie smaków. Goście mogą poczuć przedsmak hotelowej restauracji już na witrynie internetowej, przeglądając zdjęcia dań i każde z 3 menu.

Nasza stara witryna internetowa nie mówiła już gościom tego, co chcieliśmy im o nas powiedzieć. We współpracy z Profitroom przemyśleliśmy więc na nowo naszą markę, skupiając się na mocnych stronach, w tym świetnej lokalizacji. Następnie Profitroom wyeksponował je wszystkie na nowej witrynie internetowej, pomyślanej jako swoiste “okno na Hotel Crocus”. Świetna robota i już podnosi nam sprzedaż!

Marcin Komoniewski Dyrektor Hotelu CROCUS****

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z naszymi nowościami

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe informacje od Profitroom. Spokojnie, nie spamujemy! ;)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu mailowego w celach marketingowych
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij