Czy zarezerwowałbyś nocleg w swoim obiekcie?
06.06.2016 Izabela Jaśkowiak, Account Manager
Czy zarezerwowałbyś nocleg w swoim obiekcie?

Każdy manager obiektu noclegowego chce, aby to właśnie u niego było największe obłożenie. Musi na to bardzo ciężko pracować, ale mimo tego zdarza się, że wyniki nie są zadowalające. Gdy się tak faktycznie stanie, pojawia się stres, nadgodziny i pytanie - co zrobić, aby zachęcić Gości do przyjazdu? Recepta jest prosta. Przecież sami też podróżujemy!

Channel Manager - proste i szybkie zarządzanie kanałami sprzedaży hotelu
Channel Manager - proste i szybkie zarządzanie kanałami sprzedaży hotelu
01.06.2016 Krzysztof Łazarski, Product Owner
Prezentacja ofert a ich sprzedaż
Prezentacja ofert a ich sprzedaż
12.05.2016 Karolina Dziedzic, Revenue Manger
Dlaczego niezależne marki wygrywają z hotelami sieciowymi? - 5 powodów wg Patrica Goddarda
Dlaczego niezależne marki wygrywają z hotelami sieciowymi? - 5 powodów wg Patrica Goddarda
09.05.2016 Małgorzata Skibińska, Profitroom
Przyjazdy obcokrajowców do Polski w 2015, czyli kto odwiedził nasze hotele
Przyjazdy obcokrajowców do Polski w 2015, czyli kto odwiedził nasze hotele
24.03.2016 Monika Bandysz
Poznaj gości z zagranicy. Część 4: Sąsiedzi ze Wschodu.
Poznaj gości z zagranicy. Część 4: Sąsiedzi ze Wschodu.
17.03.2016
Poznaj gości z zagranicy. Część 3: Wydatki odwiedzających jednodniowych.
Poznaj gości z zagranicy. Część 3: Wydatki odwiedzających jednodniowych.
25.02.2016
Customized experience zdominuje hasło customer experience
Customized experience zdominuje hasło customer experience
24.02.2016 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Poznaj gości z zagranicy. Część 2: Na co wydają podróżni?
Poznaj gości z zagranicy. Część 2: Na co wydają podróżni?
22.02.2016
Ekspansja marek klienckich metasearch
Ekspansja marek klienckich metasearch
17.02.2016 Monika Bandysz, Head of International Market
Poznaj gości z zagranicy. Część 1: Kto odwiedził Polskę?
Poznaj gości z zagranicy. Część 1: Kto odwiedził Polskę?
11.02.2016
Turyści zagraniczni będą wybierać Polskę
Turyści zagraniczni będą wybierać Polskę
09.02.2016 Monika Bandysz, Head of International Market
Turyści bez pośrednictwa tour operatorów
Turyści bez pośrednictwa tour operatorów
29.01.2016 Jakub Przewoźny, Brand Manager
Wakacje First Minute - zdążyć przed wszystkimi
Wakacje First Minute - zdążyć przed wszystkimi
14.01.2016 Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Nie daj się zamienić w robota. Automatyzacja zarządzania cenami: 7 korzyści
Nie daj się zamienić w robota. Automatyzacja zarządzania cenami: 7 korzyści
17.11.2015 Piotr Górny, senior revenue manager w Profitroom
Dlaczego nie rezerwują? Część II, czyli co podnosi konwersję, a co nie?
Dlaczego nie rezerwują? Część II, czyli co podnosi konwersję, a co nie?
12.11.2015 Karolina Antonowicz, Customer Success Director w Profitroom
Czy można sprzedać ofertę SPA online?
Czy można sprzedać ofertę SPA online?
20.04.2015
Wakacje dla spóźnialskich
Wakacje dla spóźnialskich
20.03.2015
Wiosenne pakiety Hoteli już w sprzedaży
Wiosenne pakiety Hoteli już w sprzedaży
18.02.2015