Zwiększ sprzedaż w swoim obiekcie

Prezentujemy 10 wskazówek na co warto zwrócić uwagę uzupełniając system rezerwacyjny UPPER BE, aby generował wysoką sprzedaż.

1. Brak dostępności w systemie to główny czynnik obniżający sprzedaż; upewnij się, czy dostępność jest wprowadzona z minimum rocznym wyprzedzeniem.

2. Jasne zróżnicowanie typów pokoi ułatwi gościom wybór właściwego standardu.    

3. Ograniczona liczba podstawowych planów cenowych ułatwi gościom dokonanie rezerwacji.
 Zadbaj, żeby takie elementy jak nazwa oferty, sposób anulacji rezerwacji czy opcje posiłku jasno wskazywały na typ oferty i różnicowały je między sobą.

4. Zaproponuj unikatową ofertę dostępną tylko na stronie Twojego hotelu. Zwiększ tym samym ilość rezerwacji bezpośrednich.

5. Transparentność cen - zadbaj, żeby ceny na Twojej stronie były przynajmniej tak atrakcyjne jak te publikowane na portalach rezerwacyjnych.

6. Stwórz możliwość rezerwacji dla większej liczbie osób,w tym rodzinom z dziećmi przez proste skonfigurowanie dostawek.

7. Skonfiguruj metody płatności przyjazne gościom. Zachęć ich do zakupu noclegu elastycznymi warunkami anulacji, nie gorszymi niż na innych portalach rezerwacyjnych.

8. Zdjęcia obiektu, ofert, pokoi mogą mieć decydujący wpływ na decyzję zakupową gościa. Zadbaj, żeby były odpowiedniego rozmiaru, jakości i oddawały charakter Twojego obiektu. W przypadku hoteli miejskich zdjęcia ofert nie są konieczne i mogą nie być wyświetlane.

9. Dzięki skonfigurowanym dodatkom w systemie dajesz możliwość dokupienia gościom dodatkowych usług w trakcie jednego procesu rezerwacyjnego, a sobie możliwość łatwego zwiększenia wartości rezerwacji. 

10. System rezerwacyjny został przetłumaczony na 10 języków. Ułatw gościom zagranicznym rezerwacją tłumacząc na najpopularniejsze języki takie treści jak: opisy ofert, pokoi, obiektu.