Profitroom uzyskał status Google Partner Premier

Google kolejny raz weryfikuje wyniki prac agencji marketingowych i przyznaje prestiżowe certyfikaty Google Partner Premier. Wśród niewielu wyróżnionych w Polsce podmiotów znajduje się jeden działający wyłącznie dla branży hotelarskiej - firma Profitroom.

Co wprowadzenie certyfikatu Partnera Premier oznacza dla Hotelarzy?

Przede wszystkim łatwiejszy stanie się wybór profesjonalnego partnera do wspólnych działań w zakresie promocji hotelu przez AdWords i weryfikacja, czy konkretna agencja, z której usług korzystają, jest rzeczywiście godna zaufania i spełnia najwyższe standardy Google. 
Do tej pory firma Google prowadziła równolegle dwa programy i w ramach nich kategoryzowała agencje zajmujące się kampaniami AdWords. Niedawno zdecydowała się jednak na ujednolicenie statusów “Google Partners” i “Autoryzowany Partner MSP AdWords”. Z końcem czerwca tego roku wszystkie agencje zostały objęte programem Google Partners, a ich jakość sklasyfikowano poprzez przyznanie zwykłego statusu Google Partner lub prestiżowego certyfikatu Google Partner Premier (na rynku polskim oznaczone jako Google Partner Premium). Agencje należące do pierwszej z grup to te, które mają już zbudowaną historię działań na rynku, przynajmniej jednego certyfikowanego specjalistę w zakresie reklamy online i wykazują dobre wyniki prowadzonych kampanii.

Jak udało się osiągnąć status Partnera Premier?

My, czyli zespół Profitroom, przez wiele lat współpracowaliśmy z Google i posiadaliśmy status Partnera. Ponieważ jednak współtworzymy najlepsze marki hotelarskie w Polsce to ciężko pracujemy na to, abyśmy zawsze dostarczali dla nich najwyższej klasy rozwiązania i usługi. Wysiłki w zakresie reklamy online zostały nagrodzone poprzez nadanie firmie statusu Partnera Premium. Nasza długa historia współpracy z hotelami w zakresie kampanii AdWords, bardzo dobry wynik jakościowy naszych kampanii, wysoka aktywność ze względu na liczbę prowadzonych kampanii, wielkość budżetów i umiejętność wykorzystywania różnych form reklamy zaowocowały możliwością dołączenia do elitarnego grona agencji Premier w Polsce. Cieszy szczególnie to, że jesteśmy jedynym partnerem, specjalizujacym się w reklamie dla branży hotelarskiej. Dla hoteli podjęcie działań z agencją z certyfikatem Google Partner Premier to gwarancja wysokich wyników jakości prowadzonych kampanii, tym samym efektywnego wydatkowania zainwestowanego budżetu, współpraca wyłącznie z certyfikowanymi specjalistami, którzy cały czas podnoszą swoje kompetencje, jak i mozliwość korzystania z dodatkowych bonusów finansowych przyznawanych przez Google.

“Uzyskanie i utrzymanie statusu Google Partner Premier było dla nas ważne, ponieważ ten program niesie korzyści dla naszych klientów. Jako jedna z nielicznych firm dostajemy szczególne wsparcie od Google w postaci ścisłej współpracy, szkoleń, wsparcia w układaniu procedur, aby najefektywniej jak to możliwe, zarządzać kampaniami w branży hotelarskiej” - podkreśla Marcin Dragan, Dyrektor Zarzadzający w Profitroom.

“Simply more bookings” przede wszystkim

Ściślejsza współpraca naszego zespołu specjalistów z ekspertami Google to dla hoteli szansa na maksymalizację konwersji, a więc liczby rezerwacji dokonanych po zapoznaniu się z reklamą w wyszukiwarce lub sieci reklamowej Google. To także skuteczniejsze osiąganie innych wyznaczonych celów, niezwiązanych z rezerwacją noclegów, którymi mogą być na przykład pozyskiwanie klientów, zainteresowanych konferencjami czy sprzedaż usług SPA. Dzięki temu uzyskujemy również dodatkowe wsparcie i zewnętrzny know-how w zakresie budowania wizerunku silnych marek hotelowych w Polsce i Europie, w czym się specjalizujemy i co stało się naszą pasją.

Duże wyróżnienie i duże wyzwanie

Certyfikat Partnera Premier to duże i ciekawe wyzwanie dla całego działu Customer Success, odpowiedzialnego w Profitroom za realizację kampanii marketingowych. Musimy bowiem za każdym razem sprostać celom wyznaczanym przez hotele, które bywają bardzo ambitne. Wiele agencji uważa prowadzenie kampanii dla branży turystycznej za dość kłopotliwe ze względu na szybko zmieniające się oferty sezonowe, konieczność korelowania kampanii z wyprzedzeniem rezerwacji, aktualnym obłożeniem w hotelu czy dostosowaniem form reklamy do cyklu zakupowego w danym hotelu, czyli Customer Journey. Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że dysponujemy wszystkimi danymi w czasie rzeczywistym i wykorzystujemy je przy realizacji kampanii Google AdWords. Wiemy jak planować i mierzyć działania w sieci, jesteśmy w stanie zagwarantować proaktywne doradztwo i elastyczną formę współpracy. Marketing to nie magia. To strategia, analiza i ciągła optymalizacja działań. Profitroom - Autoryzowany Partner Google Premier, jest w stanie spełnić najwyższe standardy przez dostęp do zaawansowanych danych i możliwość ciągłego doszkalania zespołu przez najlepszych specjalistów Google. 

Jesteśmy dumni, że Google docenił nasze działania, ale zawsze największą radość i satysfakcję przynosi nam sukces każdego z hoteli, z którym współpracujemy. Mamy nadzieję, że branża turystyczna doceni nasze wyróżnienie i wspólnie wykażemy, że hotele w Polsce w zakresie marketingu online wyznaczają trendy rynkowe i osiągają świetne wyniki.

Karolina Antonowicz, Customer Success Director w Profitroom